دستگیری برخی عوامل ستاد روحانی به دلیل اغتشاش

به گزارش دیار میرزا  سایت شفق از اصفهان خبر داد: در مراسم به خاکسپاری آیت الله طاهری در اصفهان که از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۴ خردادماه از محل مسجد حسین‌آباد به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع گردید، ۹ نفر از ستاد روحانی به جرم اغتشاش و تخریب اموال عمومی دستگیر شدند. ناگفته نماند، […]

به گزارش دیار میرزا  سایت شفق از اصفهان خبر داد: در مراسم به خاکسپاری آیت الله طاهری در اصفهان که از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۴ خردادماه از محل مسجد حسین‌آباد به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع گردید، ۹ نفر از ستاد روحانی به جرم اغتشاش و تخریب اموال عمومی دستگیر شدند.

ناگفته نماند، عده‌ای دیگر از اعضای ستاد حسن روحانی نیز در مراسمی که در جماران برگزار کرده بودند دست به شعار های ساختارشکنانه داده بودند و درخیابانهای  اطراف مراسم  نظم عمومی را برهم زده بودند که با برخورد پلیس عده ای از آنها دستگیر شدند.

رصد برخی اخبار و جریانهای خبری دشمن حکایت از آن دارد که ضد انقلاب و رسانه های غربی بر روی حسن روحانی و طرفداران وی تمرکز کرده و برای به انحراف کشاندنشان دام پهن کرده اند.

این رفتارهای هنجارشکنانه و همنوا با ضد انقلاب واکنش خانواده آیت الله طاهری را در پی داشت .

دفتر آیت‌الله طاهری در بیانیه‌ای تصریح کرد که برخی شعارهای دیروز مایه تأسف بود و اکیداً از همه انتظار داریم از دودستگی پرهیز کنند.
در این اطلاعیه آمده است: در پی ارتحال فقیه مجاهد و متقی بقیه السلف حضرت آیت‌الله سید جلال الدین طاهری(طاب ثراه)، مردم شریف و بزرگوار اصفهان و ارادتمندان حضرت امام خمینی(قدس سره) و شخصیت‌های برجسته نظام و حوزه خصوصاً مقام معظم رهبری با پیام خودشان و همچنین اظهار همدردی و شرکت در مراسم تشییع وفاداری خود را به ارزش‌های الهی و انقلابی خط نورانی امام خمینی(ره) اظهار کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما ضمن تسلیت به مراسم عزای همیشگی ۱۵ خرداد، مراتب تشکر و تقدیر خود را از این همه بزرگواری اعلام نموده و با توجه به مراسم تحلیل و ترحیم حضرت آیت‌الله طاهری که امروز ۱۵ خرداد در مسجد سید برگزار می‌شود بنا بر وصیت ایشان مبنی بر حفظ آرامش و پرهیز از هر کاری که مایه زحمت و آزار مردم باشد، از همه عزیزان شرکت کننده اکیداً انتظار داریم آرامش مراسم را مد نظر داشته و از هرگونه شعاری که موجب دودستگی و در نتیجه سبب آزار و اذیت مردم شود به شدت احتراز نمایند.

در این بیانیه با اشاره به برخی اتفاقات صورت گرفته در مراسم تشییع ایشان آمده است: آنچه در مراسم تشییع توسط جمع محدودی اتفاق افتاد بی‌احترامی به وصیت آن بزرگوار و بر خلاف رضایت ایشان بود و مایه تأسف و تاثر گردید، در نهایت لازم به یادآوری است که احتمال می‌رود عناصر فرصت‌طلبی که از ما نیستند برای برهم زدن مراسم به شعارهای ساختار شکن و نامناسب مبادرت کنند که مردم عزیز باید مراقب باشند.

در خاتمه این بیانیه از همکاری و مساعدت همه مسئولین کشوری و استانی که ما را در انجام دادن این مراسم مساعدت کرده و می‌کنند صمیمانه سپاس‌گذاری می‌کنیم.

علاوه بر این امروز نماینده بیت آیت‌الله طاهری در مراسم ترحیم وی اظهار داشت: کسی که فرزند خود را در راه انقلاب داده است، هرگز راضی نیست که به انقلاب خدشه‌ای وارد شود لذا هرگونه شعار انحرافی را محکوم می‌کنیم/ کسانی که در مراسم دیروز شعار داده‌اند از ما نیستند/ از استاندار اصفهان به خاطر برقراری نظم و امنیت مراسم کمال تشکر را داریم.

Share