دارگون اسکوکیچ سرمربی ملوان شد

به گزارش دیارمیزرا صادق درودگر  در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی، اظهار داشت: قصد داشتم سرمربی خارجی برای ملوان انتخاب کنم و با دو مربی خارجی وارد مذاکره شدیم. اولی بنت کراوس بود که در مقطع کوتاهی هم هدایت داماش گیلان را برعهده داشت و در تیم‌هایی مثل دورتموند و مونشن گلادباخ مربیگری […]

به گزارش دیارمیزرا صادق درودگر  در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی، اظهار داشت: قصد داشتم سرمربی خارجی برای ملوان انتخاب کنم و با دو مربی خارجی وارد مذاکره شدیم. اولی بنت کراوس بود که در مقطع کوتاهی هم هدایت داماش گیلان را برعهده داشت و در تیم‌هایی مثل دورتموند و مونشن گلادباخ مربیگری کرده است اما نصرت ایراندوست رئیس کمیته فنی با حضور این مربی موافق نبود و به این ترتیب حضور کراوس در ملوان منتفی شد.

وی ادامه داد: بعد از آن با دارگون اسکوکیچ کروات برای فصل آینده به توافق رسیدیم که این مربی ۴۴ ساله که سابقه مربیگری در تیم‌های العربی کویت و النصر عربستان را هم در کارنامه دارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد مبلغ قرارداد این مربی کروات، اظهار داشت: قرار داد این مربی ۱۲۰ هزار دلار است و دستیارانش نیز ایرانی خواهند بود. ۲ نفر از پیشکسوتان ملوان به عنوان دستیار او در فصل آینده فعالیت خواهند کرد.

Share