حواشی سفر عارف به سنندج+تصاویر

به گزارش دیار میرزا سفر چند ساعته محمدرضا عارف به استان کردستان و سخنرانی وی در مسجد والی شهر سنندج باعث شد تا شور و نشاط انتخاباتی برای چند ساعتی در مرکز استان حکم فرما شود. شامگاه پنج شنبه فضای عمومی شهر سنندج به ویژه خیابان فردوسی این شهر برای چند ساعتی تحت تاثیر سفر […]

به گزارش دیار میرزا سفر چند ساعته محمدرضا عارف به استان کردستان و سخنرانی وی در مسجد والی شهر سنندج باعث شد تا شور و نشاط انتخاباتی برای چند ساعتی در مرکز استان حکم فرما شود.
شامگاه پنج شنبه فضای عمومی شهر سنندج به ویژه خیابان فردوسی این شهر برای چند ساعتی تحت تاثیر سفر انتخاباتی محمدرضا عارف قرار گرفت و با حضور قابل توجه مردم شور و نشاط جالبی در مرکز این شهر به وجود آمد.

عارف که روز گذشته به سه استان ایلام، کرمانشاه و کردستان سفر کرده بود در ایستگاه آخر سفر خود به سه استان غربی کشور وارد سنندج شد و از میدان آزادی این شهر تا مسجد والی مورد استقبال مردم قرار گرفت. محمدرضا عارف پیاده مسیر میدان آزادی تا مقابل مسجد والی در نزدیک میدان انقلاب شهر سنندج را طی کرد و جمعی از طرفداران وی با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از این کاندیدای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام کردند.

همراهی همسر عارف با این کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از جمله نکات جالبی بود که از سوی مردم سنندج مورد اشاره قرار می گرفت و مردم در طول مسیر این موضوع را به همدیگر یادآور می شدند. یکی از نکات قابل توجه که جزو حاشیه های پررنگ سفر معاون اول دولت اصلاحات به کردستان بود را می توان تبلیغات گسترده کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد و به همین دلیل تیم های متعدد تبلیغاتی ۱۴۷ نامزد حاضر در انتخابات شوراهای شهر سنندج اقدام به توزیع اقلام تبلیغاتی خود می کردند.

همچنین در لابلای مردم حاضر در مسجد والی شهر سنندج در مراسم سخنرانی محمدرضا عارف نیز شماری از نامزدهای شورای اسلامی شهر سنندج نیز حضور داشتند و از این فرصت هم برای معرفی خود به مردم استفاده می کردند. مردم حاضر در مسجد والی شهر سنندج با تشویق محمد رضا عارف یک صدا شعار “عارف روحانی، ائتلاف ائتلاف” را سر می دادند و همچنین در سخنرانی دکتر آزاد جلالی زاده از جوانان اصلاح طلب کردستانی نیز به صراحت این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

بعد از سردادن شعارهای مختلف از سوی مردم، دکتر آزاد جلالی زاده از جوانان اصلاح طلب کردستان در سخنرانی خود خواستار رسیدن به اجماع در بین اصلاح طلبان شد و افزود: باید از تجربه های گذشته درس گرفت و در این دوره از انتخابات به اجماع رسید. بعد از آن نوبت به سید معروف صمدی نماینده مردم سنندج در دوره های پنجم و ششم مجلس رسید و وی نیز در سخنانی به مطالبات مردم کردستان اشاره کرد و افزود: من از دولت آقای عارف انتظار دارم که مطالبات قانونی و به حق مردم کردستان را به خوبی عملیاتی کند.

حاصل داسه نماینده اصلاح طلب مجلس ششم نیز در سخنانی با اشاره به حضور مردم برای استقبال از محمدرضا عارف بیان کرد: این حضور نشان می دهد که مردم به دنبال ایجاد تغییر و دگرگونی هستند. عارف نیز به عنوان سخنران آخر این مراسم در جایگاه قرار گرفت و در اولین جمله خود گفت: حضور شما مردم عزیز سنندج در این مسجد یادآور حضورتان در استقبال از سید محمد خاتمی در خرداد سال ۷۶ در همین مکان بود.

با آوردن اسم رمضان زاده استاندار سابق کردستان و سخنگوی دولت اصلاحات از سوی عارف، مردم حاضر در مسجد یک صدا رمضان زاده را تشویق کردند. عارف در سخنرانی خود به مسائل و مشکلات استان کردستان و دیگر نقاط کشور اشاره کرد و وعده داد در صورت انتخاب برای رفع این مشکلات تلاش می کند.

Share