این خبر بروز رسانی می‌شود/نتایج شمارش بیش از 32 میلیون رای

حدود ۶۳۰۰ صندوق باقی مانده است / روحانی بیش از ۵۰ درصد آرا را کسب کرد

به گزارش دیارمیرزا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح(جمعه ۲۴ خرداد) آغاز شد و در ساعت ٢٣ پس از چند نوبت تمدید زمان اخذ رای به صورت رسمی پایان یافت.

۲۰/۰۰آخرین آمار به گزارش دیارمیرزا نتایج شمارش آرای بخش اعظم صندوقهای یازدهمین دوره انتخابات اعلام شد که طبق آن حسن روحانی همچنان با اختلاف نسبتا قابل توجهی از سایر رقبا در صدر نتایج انتخابات قرار دارد .
نتایج شمارش آرای بخش اعظم صندوقهای یازدهمین دوره انتخابات با شمارش آرای ۵۲.۴۲۴ صندوق از ۵۸.۷۶۴ صندوق رای اعلام شد. 

نام کاندیدا

تعداد آراء

۱

حسن روحانی

۱۶.۴۱۳.۲۸۱

۲

محمدباقر قالیباف

۵.۰۷۳.۶۵۲

۳

سعید جلیلی

۳.۶۶۵.۲۳۴

۴

محسن رضایی

۳.۵۹۳.۵۰۷

۵

علی اکبر ولایتی

۱.۹۶۹.۳۵۱

۶

سید محمد غرضی

۳۹۱.۸۴۰

آراء صحیح

۳۱.۱۰۶.۸۶۵

آراء ماخوذه

۳۲.۱۸۹.۶۲۱
به گزارش دیارمیرزا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح(جمعه ۲۴ خرداد) آغاز شد و در ساعت ٢٣ پس از چند نوبت تمدید زمان اخذ رای به صورت رسمی پایان یافت.بر همین اساس وزارت کشور اعلام کرد که مهلت زمان اخذ رای در سراسر کشور در ساعت ۲۳ امشب (۲۴ خرداد) به اتمام رسید و شمارش آرا در شهرها و مراکز استان‌ها آغاز شده است.براین اساس با پایان ساعت رأی‌گیری؛ شمارش آرا در ستاد انتخابات مشهد آغاز شد

حسن موحدیان فرماندار مشهد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری مشهد، اظهار داشت: با پایان یافتن ساعات اخذ رای، شمارش آرا در ستاد انتخابات مشهد آغاز شد.

وی افزود: اولویت شمارش آراء با انتخابات ریاست‌جمهوری است و تا قبل از ساعت ۶ صبح فردا نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه انتخابیه مشهد اعلام می‌شود.

گزارش ها از مراکز استان ها حاکی از آن است که شمارش آرا در برخی مناطق استان‌های کرمان،  لرستان، کردستان، سیستان و بلو چستان  و قزوین آغاز شده است.

آغاز شمارش آرا از صندوق شماره ۱۱۰

۲۳:۴۰/ صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‏‌وگو با تسنیم  اظهار کرد: با اتمام رای گیری، کار شمارش آرا در بیشتر شعب شهری و روستایی استان تهران آغاز شده است.

۲۳:۴۴/  همچنین  بنا به گزارش ایسنا، رییس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری با شمارش آرای موجود در صندوق شماره ۱۱۰ آغاز شد. سعید احمدی شهرکی معاون سیاسی فرماندار تهران، خاطرنشان کرد: به دلیل میمون و مبارک بودن صندوق شماره ۱۱۰ به عنوان صندوقی که اولین رای را رهبری در آن انداخته‌اند، بسیاری از افراد تمایل داشتند تا آرایشان در این صندوق بیندازند.

فرمانداری تهران ساز و کار تجمیع آراء انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد

۰۰:۱۵/  خبرگزاری مهر نیز گزارش داد: معاون سیاسی فرمانداری تهران با بیان این که هنوز شمارش در برخی از صندوق ها شروع نشده افزود: در بیست نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم که صندوق ها با تدابیر اندیشیده شده موظفند صورت جلسه را برای فرمانداری وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال کنند.

۰۰:۲۶ نسیم نیز خبر داد: تعدادی از صندوق‌های اخذ رای استان تهران همچنان در حال دریافت رای از شرکت‌کنندگان هستند

۰۱:۲۰/
تسنیم در گزارشی نوشت: در شعب اخذ رای خارج از کشور، کار شمارش آرا در شعب شرق آسیا و برخی شعب خاورمیانه به اتمام رسیده ولی رای گیری در قاره آمریکا به علت فاصله زمانی، همچنان ادامه دارد.

۰۱:۳۸/
خبرآنلاین نوشت:سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: هم رسانه‌ها وهم طرفداران نامزدها از ارسال پیام‌هایی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند، خودداری کنند. ما از کاندیداها خواهش کردیم که به ستادها و هواداران خود بگویند که از گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌هایی که مبنای دقیق ندارد، خودداری کنند.

۰۱:۵۰/
سعید احمدی شهرکی رئیس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: در ۲۰ نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم که صندوق‌های اخذ رای با تدابیر اندیشیده شده موظف هستند صورتجلسه را برای فرمانداری ارسال کنند. تا ۱.۵ ساعت دیگر صورتجلسات صندوق‌های رای به فرمانداری گزارش داده می‌شود و ما به تنظیم و کنترل آنها مشغول خواهیم شد.

۰۲:۵۳/ بر اساس گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی درباره زمان اعلام نتایج اولیه شمارش آرا، اظهار کرد: به محض اینکه نتیجه‌ای به ما برسد، آن را اعلام می‌کنیم. وی با بیان اینکه “ما باید اطلاعات کافی به دستمان برسد تا نتایج اولیه را اعلام کنیم”، تاکید کرد: هنوز اطلاعات کافی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

روحانی و قالیباف در صدر آراء انتخابات

۰۴:۰۳/ به گزارش مهر، طبق اخبار و شنیده های خبرنگاران ما از نتایج اولیه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی و محمدباقر قالیباف تا کنون از سایر رقبا پیشی گرفتند. گفتنی است هنوز آمار رسمی انتخابات اعلام نشده و این آمار صرفا شنیده های خبرنگاران می باشد.

۰۵:۰۷/ ایسنا در گزارشی نوشت: نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد. شمارش آرا در بسیاری از استانها انجام شده ولی اخبار رسمی، پس از اعلام ستاد انتخابات کشور منتشر خواهد شد.

۰۵:۴۱/ مصطفی محمدنجار درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از ۳ نوبت تمدید در سرار کشور و چهار نوبت در تهران با حضور پر شور مردم،  همکاران کار شمارش را آغاز کردند و تا این لحظه  نتایج در ۱۶۳۱ شعبه اینگونه است: تعداد کل آرا ۸۶۱ هزار و ۸۶۶ رای بوده که آرای صحیح ۸۲۶ هزار و ۶۴۹ رای است. از این رای شمارش شده حسن روحانی با ۴۰۱ هزار و ۹۴۹ رای، قالیباف با ۱۲۶ هزار و ۸۹۶ رای، جلیلی با ۱۱۹ هزار و ۲۹۴ رای، رضایی ۱۰۹ هزار و ۰۸۹ رای، ولایتی با ۵۵ هزار و ۹۹۰ رای و غرضی با ۱۳ هزار و ۴۳۱ رای به ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار دارند.

۰۷:۰۰/ سید صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کل کشور دقایقی قبل در شبکه خبر آخرین وضعیت شمارش آرا را تشریح کرد.

بر اساس اعلام مرتضوی بر اساس شمارش آرایی که تا ساعت ۷ صبح روز شنبه از مجموعه ۵۸ هزار و ۷۶۴ شعبه در ۳ هزار و ۵۷۳ شعبه اخذ شده است از میان یک میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۸۴ رای، یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۷۹ رای صحیح است که به ترتیب به نامزدهای زیر تخصیص یافته است:

روحانی: ۸۳۴ هزار و ۸۵۹ رای

قالیباف: ۳۲۰ هزار و ۵۶۲ رای

جلیلی: ۲۵۷ هزار و ۸۲۲ رای

رضایی: ۲۱۴ هزار و ۳۶۸ رای

ولایتی: ۱۰۶ هزار و ۱۴۴ رای

غرضی: ۲۵ هزار و ۳۲۴ رای

۷:۵۵/سومین مرحله نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری از ۴۱۴۸ صندوق اعلام شد که به شرح زیر است:

تعداد کل آرا: ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۹ رای

تعداد آرای صحیح:۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۶۳ رای

حسن روحانی: یک میلیون و ۳۵ هزار و ۸۰۵ رای

محمد باقر قالیباف: ۳۷۷ هزار و ۷۳۳ رای

سعید جلیلی: ۳۰۹ هزار و ۷۴۸ رای

محسن رضایی: ۲۴۰ هزارو ۲۸۰ رای

علی اکبر ولاینی:۱۲۸ هزار و ۴۹ رای

سید محمد غرضی: ۲۹ هزار و ۴۴۸ رای

۸:۰۰/ چهارمین مرحله آرای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات ریاست جمهوری از میان ۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۴۲۴ رای ماخوذه، ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۴۷ رای صحیح است که به ترتیب زیر میان نامزدها تقسیم شده است:

حسن روحانی: یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۹۹۸ رای

محمدباقر قالیباف: ۴۸۷ هزار و ۵۴۹ رای

سعید جلیلی: ۳۸۳ هزار و ۸۲۰ رای

محسن رضایی: ۳۸۳ هزار و ۴۸۹ رای

علی اکبر ولایتی: ۱۷۴ هزار و ۴۹۴ رای

سید محمد غرضی: ۳۸ هزار و ۱۹۷ رای

واکنش رئیس ستاد انتخابات به اخباری مبنی بر تاخیر در اعلام نتایج انتخابات

۸:۴۰/ جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور درباره اینکه چه زمانی نتایج نهایی انتخابات اعلام خواهد شد گفت: مترصد هستیم که در کوتاه ترین زمان کار شمارش آرا را به پایان برسانیم.  حسنعلی نوری در گفت و گو با شبکه خبر افزود: همکاران مشغول شمارش آرا و ارسال در سیستم هستند.

واکنش رئیس ستاد انتخابات به اخباری مبنی بر تاخیر در اعلام نتایج انتخابات


۸:۴۳/
سید صولت مرتضوی در جریان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۷ صبح گفت: نکته ای که اهمیت دارد بعضی از رسانه های خارجی به این مطلب پرداختند که نتایج با تاخیر اعلام می شود اما هیچ تاخیری وجود نداردو

وی تاکید کرد: ما بنا نداریم که دقت و صحت را فدای سرعت کنیم و امیدواریم در اطلاعیه های بعدی بتوانیم آمار بیشتری را اعلام کنیم.

۹:۰۰/ مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور ساعت ۹ صبح امروز در پنجمین مرحله شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا کنون آرا ۱۰۷۱۸ صندوق شمارش شده است که نحوه تقسیم این آرا به شرح زیر است:

تعداد کل آرا: ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۷۱۴ رای

آرا صحیح: ۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۴۵ رای

حسن روحانی: دو میلیون و ۷۲۰ هزار و ۱۴۴ رای

محمدباقر قالیباف: ۹۰۳ هزار و ۳۸۹ رای

سعید جلیلی: ۶۷۹ هزار و ۵۲۴ رای

محسن رضایی: ۵۳۶ هزار و ۷۲۵ رای

علی اکبر ولایتی: ۳۰۵ هزار و ۵۲۹ رای

سیدمحمد غرضی: ۶۵ هزار و ۹۳۴ رای

۹:۳۰/ بر اساس اعلام ستاد انتخابات ریاست جمهوری، تعداد آرا شمارش شده از ۱۲۰۵۸ صندوق اخذ رای تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح امروز به شرح زیر است:

تعداد کل آرا: ۶ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۰۰ رای

تعداد آرا صحیح: ۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۱۷ رای

حسن روحانی: ۳ میلیون و ۲۱۹ و ۳۲۲ رای

محمدباقر قالیباف: یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۱ رای

سعید جلیلی: ۸۶۸ هزار و ۳۰۱ رای

محسن رضایی: ۷۰۸ هزار و ۹۴۱ رای

علی اکبر ولایتی: ۴۱۲ خزار و ۹۴۱ رای

سیدمحمد غرضی: ۸۲ هزار و ۱۴۱

رای اعلام میزان مشارکت مردم منوط به بررسی‌های نهایی است

۹:۵۷/حسنعلی نوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور پس از حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند اعلام نتایج انتخابات را طبیعی دانست و اظهار داشت: روند جمع‌آوری آراء از شعب اخذ رأی و تجمیع در سیستم به صورت طبیعی دنبال می‌شود و به مرور نتایج را اعلام می‌کنیم.

/۱۰:۳۰ این ستاد نتایج آرای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه ۲۵ خردادماه ۱۳۹۲ از مجموع ۵۸۷۶۴شعبه اخذ رای نتیجه شمارش آراء در ۱۴۶۰۳ شعبه  را به شرح زیر اعلام کرد:

کل آراء ماخوذه:۸.۳۱۹.۷۶۸
کل آراء صحیح:۸.۰۵۰.۷۳۸

که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد:

۱-حسن روحانی:۴.۱۲۵.۰۳۲
۲-محمدباقر قالیباف:۱.۳۴۱.۹۴۷
۳-سعید جلیلی:۱.۰۵۶.۳۲۷
۴-محسن رضایی‌میرقائد:۹۰۲.۱۲۱
۵-علی‌اکبر ولایتی:۵۲۱.۰۹۷
۶-سیدمحمد غرضی:۱۰۴.۲۱۴

۱۱:۲۳/ توکلی: دوره جبران آسیب‌های ۸ سال اخیر آغاز شده است

این مشارکت مردم در داخل موجب شادی طرفداران نظام شد و در خارج ابزار را از دست دشمنان گرفت؛ نتیجه آراء هرچه باشد چه در مرحله اول آقای روحانی پیروز شده باشد و چه انتخابات به مرحله دوم بکشد، در سرمایه بزرگی که به وجود آمده و برای همه مردم و کشور ایران است، تاثیری ندارد.

۱۱:۳۰/ ستاد انتخابات ریاست جمهوری، نتایج آرا ۱۸۱۸۰ شعبه اخذ رای را تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه اعلام کرد که به شرح زیر است:

حسن روحانی: پنج میلیون و ۳ هزار و ۶۳۳ رای

محمدباقر قالیباف: یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۷۲۴ رای

محسن رضایی:یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۹۷ رای

سعید جلیلی: یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۵۱ رای

علی اکبر ولایتی:۶۲۰ هزار و ۹۰۸ رای

سیدمحمد غرضی: ۱۲۴ هزار و ۱۲۹

۱۲:۰۹/
باهنر: مردم کاملاً مطمئن هستند که از آرای آنان صیانت می‌شود. درصد حضور مردم به نسبت سال ۸۸ هم بالاتر رفته است

۱۲:۱۰/ستاد انتخابات ریاست جمهوری، نتایج آرای ۲۱۳۷۶ هزار شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۱۲:۱۰ امروز شنبه به شرح زیر است:

تعداد کل آرا: ۱۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۶۹۹ رای

تعداد آرا صحیح: ۱۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۳۹ رای

حسن روحانی: ۶ میلیون و ۴۹ هزار و ۶۵۵ رای

محمدباقر قالیباف: یک میلیون و ۸۴۴ هزار ۴۶۳ رای

محسن رضایی: یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۶۴ رای

سعید جلیلی: یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۱۲ رای

علی اکبر ولایتی: ۷۲۹ هزار و ۴۴ رای

سیدمحمد غرضی: ۱۴۳ هزار و ۳۰۱ رای

واکنش بازار ارز به انتخابات ریاست جمهوری

۱۲:۱۱:نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز شنبه یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۶۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۴۱۵ هزار تومان و گرمی ۲۸۵ هزار تومان اعلام شد.
فعالان بازار ارز، نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳ هزار و ۵۴۰ تومان، هر یورو را ۴ هزار و ۷۵۰ تومان، هر پوند را ۵ هزار و ۶۲۰  تومان و هر درهم امارات را ۹۶۵ تومان اعلام کردند.

۱۲:۲۰/علی‌اکبر پوراحمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران به اتمام رسیده است و مشارکت خوبی مردم استان تهران در انتخابات داشته‌اند.

 
وی ادامه داد: شمارش آرای انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران نیز در حال انجام است و در اسرع وقت نتایج آن اعلام می‌شود.۱۲:۲۹/ولایتی در پیامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات خطاب به مردم اعلام کرد: پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ، حاکمیت و دولت به شمار می روید.اینک بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، فتح الفتوح آفریدید و با خلق حماسه سیاسی، انسجام ملی را به نمایش گذاشتید و همه توطئه های دشمنان را ناکام ساختید . پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ، حاکمیت و دولت به شمار می روید.

١٢:٣۶ستاد انتخابات ریاست جمهوری، نتایج آرا ۱۸۱۸۰ شعبه اخذ رای را تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه اعلام کرد که به شرح زیر است:

حسن روحانی: پنج میلیون و ۳ هزار و ۶۳۳ رای

محمدباقر قالیباف: یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۷۲۴ رای

محسن رضایی:یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۹۷ رای

سعید جلیلی: یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۵۱ رای

علی اکبر ولایتی:۶۲۰ هزار و ۹۰۸ رای

سیدمحمد غرضی: ۱۲۴ هزار و ۱۲۹

۱۴:۱۰محمد نجار وزیر کشور جدیدترین نتایج آرا شمارش شده از مجموع ۱۶۷۱۶۹۳۷ صندوق را اعلام کرد./

کل آراء ماخوذه: ۱۶۷۱۶۹۳۷

آراء صحیح: ۱۶۱۶۶۳۹۲

حسن روحانی:  ۸۴۳۹۵۳۰

محمدباقر قالیباف: ۲۵۶۰۳۸۳

محسن رضایی: ۲۱۰۱۳۳۰

سعید جلیلی: ۱۸۹۰۴۶۲

علی‌اکبر ولایتی: ۹۹۷۷۶۵

سید محمد غرضی: ۱۹۶۹۲۲

Share