حال وهوای خیابانهای شهردرپی اعلام پیروزی حسن روحانی+عکس

دیارمیرزا :در پی انتشار رسمی خبر پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، خیابان های تهران و برخی شهرهای ایران ، حال و هوای جشن و سرور به خود گرفت. به گزارش خبرنگار عصرایران ، هم اکنون خودروهای پرشماری در سطح شهر ، با بوق زدن های ممتد و فریادهای شادی سرنشینان آن […]

دیارمیرزا :در پی انتشار رسمی خبر پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، خیابان های تهران و برخی شهرهای ایران ، حال و هوای جشن و سرور به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، هم اکنون خودروهای پرشماری در سطح شهر ، با بوق زدن های ممتد و فریادهای شادی سرنشینان آن در سطح شهر در حال تردد هستند. تعدادی نیز همزمان با حرکت خودروهایشان در خیابان ، فریاد الله اکبر سر می دهند.

برخی از این خودروها ، عکس روحانی را بر روی بدنه یا پشت شیشه هایشان دارند و سرنشینان آنها ، با نشان دادن علامت پیروزی – V – شادمانی خود را از پیروزی کاندیدای اعتدالگرایان و اصلاح طلبان بروز می دهند.

در این میان ، تعدادی از اصناف نیز با پخش شیرینی در مقابل مغازه های خود ، در این جشن ملی شرکت دارند.
به نظر می رسد نتیجه انتخابات امروز ، خون تازه ای در رگ های جامعه تزریق کرده و نشاط و امید را در آن تشدید کرده است.
این سرور ملی در کمال آرامش و به دور از هر تنشی در حال وقوع است.

حسن روحانی ، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب اکثریت آرا ، رئیس جمهور ایران شد.
محمود احمدی نژاد ، ۴۸ روز دیگر ، نهاد ریاست جمهوری را ترک می کند.

هم اکنون هزاران نفر در مقابل ستاد مرکزی حسن روحانی واقع در خیابان کریم خان تجمع کرده اند و با در دست داشتن عکس هایی از هاشمی، خاتمی و روحانی به ابراز شادمانی می پردازند. ترافیک مسیر غرب به شرق این بلوار از کثرت جمعیت کاملا قفل شده است.

 

 

Share