حاشیه‌ رأی‌دادن هاشمی/ عفت مرعشی این بار مصاحبه نکرد

به گزارش دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت که حاشیه‌هایی را به همراه داشت. * از دقایق ابتدایی آغاز رای‌گیری مسئولان روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران هماهنگی لازم با […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت که حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

* از دقایق ابتدایی آغاز رای‌گیری مسئولان روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران هماهنگی لازم با خبرنگاران را برای حضور هاشمی رفسنجانی انجام می‌دادند و حتی این هماهنگی تا هماهنگ کردن زاویه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری پیش رفته بود.n00292615-b

*‌ یکی از همراهان هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل از حضور وی به دنبال عکس امام خمینی (ره)‌ بود تا در پس زمینه رای دادن هاشمی رفسنجانی عکسی از امام (ره) وجود داشته باشد.

* هاشمی رفسنجانی بعد از ورود به حسینیه جماران رای خود را در ساعت ۸:۵۶ به صندوق شماره ۱۷۲۸۱۰۱۷۴ حسینیه جماران انداخت و سپس آماده ارائه سخنان کوتاهی در مورد انتخابات شد.

* رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ترجیح داد کمتر از ۷۰ ثانیه در خصوص مهمترین رخداد سیاسی کشور در سال جاری صحبت کند و سپس بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران به سرعت حسینیه جماران را ترک کرد.

* عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی دختر وی نیز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در طول رای‌گیری همراهی می‌کردند و دقایقی بعد از خروج هاشمی رفسنجانی آنها نیز آماده انداختن رای خود به صندوق‌ها شدند.

*‌ فاطمه هاشمی با حضور در پشت تریبون‌های مصاحبه به‌گونه‌ای ژست گرفته بود که ظاهرا قصد مصاحبه دارد اما پس از ثانیه‌هایی خبرنگاران دریافتند که وی در حال نوشتن اسامی مورد نظر مادرش بر کاغذهای رای است و این فرآیند نزدیک به چند دقیقه طول کشید و ‌مادر و دختر بلافاصله بعد از انداختن رای خود حسینیه جماران را ترک کردند.

* عفت مرعشی هنگام خروج از حسینیه جماران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که پرسید چه توصیه‌ای به هواداران کاندیداها بعد از اعلام نتایج دارید، گفت که مصاحبه نمی‌کنم.

Share