حادثه برای کاروان انتخاباتی سعید جلیلی در بازگشت از رشت

به گزارش دیار میرزا لحظاتی قبل مطلع شدیم کاروان انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دچار سانحه شده است. عکاس بولتن نیوز که از نزدیک شاهد این ماجرا بود گفت : پس از زیارت مزار نورانی شهدا و شهید بابایی کاروان همراه آقای جلیلی در اتوبان تهران – قزوین در حال حرکت بود که […]

به گزارش دیار میرزا لحظاتی قبل مطلع شدیم کاروان انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دچار سانحه شده استresized_337638_926.
عکاس بولتن نیوز که از نزدیک شاهد این ماجرا بود گفت : پس از زیارت مزار نورانی شهدا و شهید بابایی کاروان همراه آقای جلیلی در اتوبان تهران – قزوین در حال حرکت بود که بعد از طی سه چهار کیلومتر از مسیر یکی از خودروها از مسیر منحرف شد.
وی افزود : خودروی L90  حامل دوستان نزدیک دکتر جلیلی پس از آنکه از مسیر خارج شد به شدت با گاردریل برخورد کرد و باعث مصدومیت سرنشینان آن شد که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
علی قنبرلو عکاس بولتن نیوز در پایان اشاره کرد : دکتر جلیلی از این حادثه بسیار متاثر شده بود که خود ایشان در سلامت بسر می برند و درصدد هستیم تا گفتگوی کوتاهی با ایشان داشته باشیم.

جزئیات بیشتری از این خبر بزودی اعلام می شود.

Share