جعفرزاده: انتخاب نامزد اصلح می تواند مشکلات کشور را کاهش دهد

به گزارش دیارمیرزا ، غلامعلی جعفرزاده عصر جمعه ضمن حضور در حماسه سیاسی و قدردانی از تمامی آحاد مردم به جهت حضور در پای صندوق های رای افزود:  انتخاب فرد اصلح می تواند مشکلات و معضلات کشور را به شدت کاهش دهد. وی با اعلام اینکه دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند، اظهارداشت: تحریم […]

به گزارش دیارمیرزا ، غلامعلی جعفرزاده عصر جمعه ضمن حضور در حماسه سیاسی و قدردانی از تمامی آحاد مردم به جهت حضور در پای صندوق های رای افزود:  انتخاب فرد اصلح می تواند مشکلات و معضلات کشور را به شدت کاهش دهد.

وی با اعلام اینکه دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند، اظهارداشت: تحریم ‌های اقتصادی، شبهه‌افکنی و القائات مسموم دشمنان نتوانسته حضور گسترده مردم در انتخابات را کمرنگ کند و ملت ایران با بصیرت خود دشمن را ناکام گذاشتند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق رای یک تکلیف بزرگ بر دوش همه مردم است که باید با حضور پرشور در این عرصه تکلیف و وظیفه دینی و سیاسی خود را ادا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم با بصیرت خود افرادی اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب خواهند کرد، افزود: مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق‌ های رای و انتخاب افراد اصلح بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش می گذارند.

جعفرزاده تصریح کرد: مردم به پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه مهم انتخابات با حضور گسترده خود در پای صندوق‌ های رای از دین و اسلام پاسداری خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول  ۳۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم ایران در پاسداری از اسلام و قرآن خوش درخشیده‌اند، یادآورشد: مردم با حضور در پای صندوق‌ های رای به دشمنان نشان خواهند داد که در پای انقلاب، نظام، فرهنگ و آرمان‌ های امام و رهبری و شهدای عزیز ایستاده‌اند و به دشمن اجازه توطئه و میدان برای فتنه‌ افکنی نخواهند

Share