جعفرزاده:ضرغامی مناظره نامزدها را به برنامه‌ای طنز و کمدی تبدیل کرد

به گزارش دیار میرزا  غلامعلی جعفرزاده‌، با انتقاد از برگزاری نامناسب نخستین جلسه منظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: متأسفانه صدا و سیما به جای پیشرفت و حرکت رو به جلو، با عملکرد دیروزش عقب عقب از بام اعتماد مردم افتاد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه مناظره دیروز نامزدهای ریاست‌جمهوری بیشتر […]

jafarzadeh

به گزارش دیار میرزا  غلامعلی جعفرزاده‌، با انتقاد از برگزاری نامناسب نخستین جلسه منظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: متأسفانه صدا و سیما به جای پیشرفت و حرکت رو به جلو، با عملکرد دیروزش عقب عقب از بام اعتماد مردم افتاد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه مناظره دیروز نامزدهای ریاست‌جمهوری بیشتر شبیه یک شو و نمایش تلویزیونی بود، افزود:‌ به طور حتم این اقدام در شأن مجموعه صدا‌و‌سیما و نامزدهای ریاست جمهوری نبود.

وی با بیان اینکه ضرغامی به‌عنوان رئیس سازمان صدا و سیما باید تلاش بیشتری برای برگزاری موفقیت‌آمیز مناظره‌ها انجام دهد، گفت: با توجه به شکست این سازمان در مرحله نخست مناظره‌ها، مسئولان صدا و سیما ضمن ایجاد و افزایش جاذبه این برنامه، باید با برنامه‌ریزی از بروز اختلاف در میان کاندیداها در مرحله بعدی مناظره‌ها جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه به‌طور حتم ضرغامی باید از مردم به‌علت عملکرد نامطلوب صدا و سیما در  اجرای مناظره عذرخواهی کند، تصریح کرد: متأسفانه با عملکرد غیر کارشناسی این افراد، مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به یک برنامه طنز و کمدی تبدیل شد.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با بیان اینکه ورود و دخالت شخصی افراد برای تدوین یک برنامه تلویزیونی، نتیجه‌ای جزء وضعیت کنونی مناظره‌ها در پی ندارد، تصریح کرد: متأسفانه ضرغامی همیشه می‌خواهد در تمام امور صدا و سیما یک نفره ورود ‌کند، اما این اقدام به ضرر رسانه ملی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه رسانه ملی باید برای دور بعدی مناظرات سازوکاری جدی در نظر بگیرد، یادآور شد: مناظرات روز گذشته از هیچ پشتوانه کارشناسی برخوردار نبود و می‌توان گفت که رسانه ملی در برگزاری مناظرات یا پتانسیل کارشناسی مناسبی ندارد یا به شکل خوبی از این ظرفیت استفاده نکرده است.

Share