جعفرزاده:جامعه از هلال احمر انتظار بیشتری دارد / لزوم افزایش ضریب بهره وری در جامعه

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ظهر دوشنبه در مصاحبه با رسانه ها با اعلام اینکه حضور جریان هلال احمر در مراسم تجلیل از دست‌ اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی تهران مورد تائید نبود، افزود: این مراسم یک نوع ولخرجی و اسراف بود.   وی همچنین با بیان اینکه جشن مزبور یک کار تبلیغاتی و […]

jafarzadeh

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ظهر دوشنبه در مصاحبه با رسانه ها با اعلام اینکه حضور جریان هلال احمر در مراسم تجلیل از دست‌ اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی تهران مورد تائید نبود، افزود: این مراسم یک نوع ولخرجی و اسراف بود.

 

وی همچنین با بیان اینکه جشن مزبور یک کار تبلیغاتی و انتخاباتی بود، اظهارداشت: این بزرگترین خطایی بود که هلال احمر مرتکب شد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:  امکانات و تجهیزات سازمان ها همچون هلال احمر باید در راستای خدمت به تمامی آحاد ملت بکارگیری شود.

 

وی در ادامه بر ضرورت افزایش بهره وری در کشور تاکید کرد و افزود:  ارتقای سطح تشکیلاتی، سازمانی در افزایش بهره وری نقش موثری دارد بنابراین مسئولان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

 

جعفرزاده بر لزوم توجه به افزایش ضریب بهره وری در تمام بخش ها از سوی متخصصان، کارشناسان و اندیشمندان تاکید کرد و اظهارداشت: هم اکنون کشور در زمینه های مختلف دچار مسئله کاه بهره وری است که باید این روند اصلاح شود.

 

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآورشد: مردم فردی را انتخاب کنند که امتیازات این جایگاه مهم از قبیل اسلام‌خواهی، ولایتمداری، استکبار‌ستیزی و غیره را داشته باشد.

Share