فرمانده انتظامی گیلان:

تأمین امنیت انتخابات زمینه‌ساز حماسه سیاسی است

دیارمیرزا:فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس این استان امنیت انتخابات را برقرار می‌کند، گفت: تأمین امنیت و آرامش از طرف دستگاه‌های امنیتی، زمینه‌ساز حماسه سیاسی ماندگار در ایران می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جمع پلیس‌های تخصصی و کارشناسان اداره‌های فرهنگی، اظهار کرد: دشمن برای رسیدن مطامع خود٬ تفرقه  یأس و ناامیدی را برای جامعه هدف سرلوحه کار خود قرار داده است و امروز انتخابات ایران را بهترین فرصت برای خود می‌داند.

وی، هجمه تبلیغات دشمن را نشان از اوج آگاهی ملت ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به خوبی می‌داند که انتخابات فرصتی برای افتخار آفرین و تحولی برای پیشرفت بوده و با حماسه سیاسی تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند.13920316000284_PhotoA

رئیس پلیس گیلان، ملت ایران را آگاه به زمان و شجاع خواند و افزود: ملت ایران موقعیت و فرصت انتخابات را غنیمت می‌شمارند و با حضور حداکثری شجاعت و آگاهی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی، ترفندهای دشمن را گسترده و مرموزانه دانست و تصریح کرد: هر روزنه‌ای برای دشمن فرصت و غنیمت بوده و از آن طریق درصدد یأس و ناامیدی است.

قائد رحمتی، یکی از شیوه‌های دشمن را عدم رعایت و سستی در اعمال قانون در جامعه نامید و تصریح کرد: قانون‌مندی سدی محکم در قبال ترفند دشمن است.

وی بر ضرورت آگاهی و هوشیاری بیشتر مسئولان امنیتی، انتظامی و فرهنگی تأکید کرد و متذکر شد: امروز غفلت از دشمن غفلت از جامعه تلقی می‌شود و ما باید هوشیاری خود را بیشتر کرده و وظایف را به بهترین نحو انجام دهیم.

فرمانده انتظامی گیلان، تعدد نظرات کاندیداهای ریاست جمهوری را نشان از وسعت آزادی در جامعه برای رسیدن به هدف متعالی خواند.

وی خاطرنشان کرد: آزادی در چارچوب قانون، جامعه را به آرامش رسانده و پلیس نیز به عنوان خدمتگزار نهایت تلاش خود را در این راستا معمول می‌دارد.

قائد رحمتی تصریح کرد: پلیس گیلان با تأمین امنیت، آرامش بیشتری را برای مردم در انتخاب فرد مورد نظرشان ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: امیدواریم شجاعت و آگاهی مردم و تأمین امنیت و آرامش از طرف دستگاه‌های امنیتی، زمینه‌ساز حماسه سیاسی ماندگار در ایران شود.

Share