برکت رای بیماران برای رئیس جمهور + عکس

به گزارش دیارمیرزا : برگزاری هر انتخاباتی برای هر کشوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و متعاقب آن برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است بطوریکه جدا از مسئولان و رسانه‌های خارجی که به طور خاصی به نتیجه این انتخابات چشم دوخته اند، در بین محافل مردمی از […]

به گزارش دیارمیرزا : برگزاری هر انتخاباتی برای هر کشوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و متعاقب آن برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است بطوریکه جدا از مسئولان و رسانه‌های خارجی که به طور خاصی به نتیجه این انتخابات چشم دوخته اند، در بین محافل مردمی از صنوف مختلف صحبت انتخابات بسیار شنیده می شود ولی این صحبت‌ها از کلام برخی افراد جامعه تنگرهای خاصی را در بر دارد که بسیار نیز می‌تواند برای نامزدهای ریاست جمهوری مورد توجه قرار گیرد.

یکی از این گروه‌های مردمی بیماران هستند که با توجه به درد و گرفتاری بیماری خود توجه خاصی نیز به برگزاری و نتایج انتخابات دارند و با هر کدام از آنان که صحبت می‌کنی صحبت‌هایشان در برطرف شدن مشکلات بیماران خلاصه می‌شود، کما اینکه در تعالیم دینی نیز داریم که دعا بیمار می‌تواند برای راهگشایی بسیاری از گرفتاری‌ها تاثیری شگرفی داشته باشد.

درمان رایگان تنها انتظار بیماران از رئیس جمهور آینده

یکی از بیماران که خود نیز مسئولیت رسیدگی به بیماران را نیز بر عهده دارد درباره انتظار از رئیس جمهور آینده کشور می‌گوید: وقتی با بیماران درباره انتظاراتشان از رئیس جمهور آینده می پرسیم همه آنها تنها انتظاری که دارند این است که فرآیند درمان رایگان بیماران در کشور محق شود.

وی ادامه می دهد: بیماران تنها دغدغه آنان فراهم کشدن دارو و درمان آنان است و به واقع از رئیس جمهور اینده انتظار دیگری ندارند و درخواست دارند تا رئیس جمهور فقط به قانون در حوزه درمان عمل کند و در قانون نیز آده است که مردم کشور باید خدمات سلامت را به صورت رایگان دریافت کنند.

سلامت باید جزو ۳ اولویت برنامه‌های رئیس جمهور باشد

حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با اشاره به اینکه انتظار می‌رود سلامت جزو سه اولویت برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری باشد،می افزاید: انتظار ما بر این است تا نامزدهای ریاست جمهوری هر چه سریعتر برنامه‌های حوزه سلامت خود را اعلام کنند.

ابوالقاسمی در تشریح حضور حماسی مردم  و آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری تصریح می‌کند: همانطور که حضور در این انتخابات وظیفه شرعی و قانونی به حساب می‌آید باید با حضور حداکثری و ارتقای مشارکت در این انتخابات وزنه سیاسی کشورمان را در دنیا ارتقا دهیم زیرا حضور حداکثری تاثیر به سزایی در حفظ و ثبات نظام خواهد داشت.

ارزش یک رای بیمار معادل ۲ رای افراد سالم است

یکی دیگر از بیماران که از بیماری قلبی رنج می برد درباره انتظار از رئیس جمهور آینده کشور و تاثیر مشارکت مردمی در انتخابات می‌گوید: ما همه می دانیم وقتی در انتخابات مردم حضوری گسترده‌ای داشته باشند مسلمأ دشمنان ایران نیز حساب خودشان را می‌کنند ولی همانطور که مردم و به خصوص بیماران در رای گیری شرکت می‌کنند رئیس جمهور اینده نیز باید به قول های که می‌دهد پایبند باشد به هر حال رای دادن هم معادلاتی دارد.

وی در ادامه انتظاراتش از رئیس جمهور آینده کشور می افزاید: شاید مردم خیلی به این مسئله دقات نکنند ولی باید رئیس جمهور آینده بداند که یک رای یک بیمار حداقل ارزش دو رای را دارد چون بیمار با وجود رنج و مشکلاتی که دارد برای رای دادن اقدام می‌کند و همیشه هم گفته اند که دعا و عمل یک بیمار برای افراد می‌تواند برکت بیشتری داشته باشد.

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس بیمارستان فوق تخصصی ۱۵ خرداد در تشریح حضور حماسی مردم  و آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: انتخابات همانطور که یک نوع وظیفه شرعی و قانونی به حساب می ‌آید بهترین روش دمکراسی مردمی برای نقش آفرینی مردم در اداره کشور است و دین مبین اسلام نیز توصیه های مکدی در زمینه مشارکت اجتماعی در جاممعه اسلامی داشته است تا مسلمین در گرو این مشارکت بتوانند جامعه ای ایمن و سالمی داشته باشند.

جامعه سالم برای دولتمردان یک سرمایه بزرگ اجتماعی است

وی می افزاید: جامعه پزشکی نیز همراه با بیماران در این عرصه بزرگ حضوری گسترده ای خواهند داشت و مردم نیز انتظار دارند رئیس جمهور آینده توجه ویژه ای به حوزه سلانت داشته باشد زیرا جامعه ای که سالم باشد مسلمأ فواید بیشتری برای رئیس دولت خواهد داشت و اگر از نظر مادی هم حساب کنیم یک جامعه سالم برای دولتمردان می تواند سرمایه به حساب آید.

یکی دیگر از بیماران درباره حضور حماسی مردم  و آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: والله بیماری خیلی سخت شده، الان اگر یک سرماخوردگی دچار بشی باید کلی هزینه کنی چه برسه به بیماری های سنگین، به خدا ما نظام مان را دوست داریم نمی خواهیم امریکا بیاد بالای سرمان و همان بلای که سر مردم عراق آورد سر ما هم بیاره ولی مسئولان هم که قول می دهند بعد از انتخابات باید به قول هایشان عمل کنند.

وی که مقداری دارو نیز در دستش است و تازه از داروخانه خارج شده بود، می‌افزاید: ببین، باید هر ماه کلی پول برای هزینه دارو بدهم، به خدا شرمنده خانواده‌ام هستم باید چیزی از خوراک و پوشاک خانواده و فرزندانم بزنم تا این دارو‌ها را تهیه کنم، پس ما هم توقع داریم رئیس جمهور آینده اول بیاید و مشکلات مردم آسیب دیده را حل کند اصلأ ما برای همین انقلاب کردیم.

بیماران رئیس جمهور خوب را دعا می‌کنند

این بیمار نیز مانند تمام بیماران که روحیه مقاوم ولی خسته دارد، اضافه می‌کند: ما رای می‌دهیم همانطور که در این ۳۰ سال رای دادیم ولی رئیس جمهور باید بداند وظیفه سنگینی دارد حداقل کاری نکند که بیماران آن را نفرین کنند طوری کار کند که بیماران رنج کمتری بکشند و او را دعا کنند.

Share