مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

انقلاب اسلامی ایران پیش‌قراول تحولات فرهنگی در جهان است

به گزارش دیار میرزا : مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: تحول و شگفتی هایی که جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ بوجود آورده، دشمن را به این نتیجه رسانده که توان مبارزه با کشور ما را ندارد.

به گزارش دیار میرزا حمید حاذق نیکرو، در مراسم معارفه رئیس  جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر که با حضور فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان رضوانشهر برگزار شده بود گفت:حوزه فرهنگ و هنر مبتنی بر انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، ارزش های دفاع مقدس‏، بنا نهاده شده است و حمایت ها و حرکت های ما نیز بر این اساس است.

وی افزود: تحول و شگفتی هایی که جمهوری اسلامی بوجود آورده دشمن را به این نتیجه رسانده که توان مبارزه نظامی با کشور ما را ندارد.0213

امام پناهی، فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه گفت : یکی از درخواست های مردم مشخص شدن وضعیت مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بود که این موضوع مهم بحمدالله  تحقق پیدا کرد و امیدواریم با مدیریت جدید تحولی در سطح فرهنگی این شهرستان  ایجاد شود.

فرماندار ادامه داد: امیدواریم در اسرع وقت و مجتمع فرهنگی شهرستان به سرانجام برسد که این موضوع نیاز به برداشتن  گام های اساسی در این حوزه  دارد.

امام پناهی با تاکید بر اینکه اصحاب هنر و هنردوستان با مدیریت جدید باید برای حل مشکلات فرهنگی و هنری همکاری لازم را داشته باشند،گفت: ما خوشبختانه در شهرستان جوانان اهل هنر ، فرهنگ و قلم بسیار داریم  اما متاسفانه این عزیزان مکان خاصی برای انجام فعالیت های فرهنگی ، هنری خود ندارند.

حجت السلام حبیبی ، امام جمعه شهرستان رضوانشهر هم در این مراسم با بیان اینکه باید حق اهل فرهنگ و هنر ادا شود، گفت : هنرمندان ، خبرنگاران  و اصحاب هنر باید از حقوقشان بهره مند شوند./خبرگزاری تسنیم

Share