استاندار گیلان:

انتخابات صحنه سرنوشت‌ساز برای آبادانی کشور است

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان گفت: انتخابات صحنه سرنوشت‌سازی برای آبادانی و پیشرفت بیشتر کشور است و با انتخاب خود ایران را گلستان می‌کنیم.

به گزارش دیارمیرزا کیهان هاشم‌نیا صبح امروز  در جریان بازدید از صندوق‌های اخذ رأی در میدان شهرداری این شهر با اشاره به فضای پرشور در ابتدای اولیه رأی‌گیری، اظهار کرد: امروز شور و شوقی وصف‌ناپذیر در بین مردم و عوامل اجرایی انتخابات دیده می‌شود.13911117000483_PhotoA

وی با بیان اینکه بنده ۱۰ دقیقه قبل از رأی‌گیری حاضر شدم، گفت: همه ما نسبت به سرنوشت خود حساس هستیم و با هر رأی ایرانی کشورمان را می‌سازیم.

استاندار گیلان انتخابات را صحنه سرنوشت‌سازی برای آبادانی و پیشرفت بیشتر کشور خواند و افزود: امروز با انتخاب خود می‌خواهیم ایران را گلستان کنیم.

وی مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و شرعی دانست و تصریح کرد: ما نسبت به سرنوشت خود در زمان حال و آینده فرزندان کشورمان حساسیت داریم بنابراین با هر رأی آینده خود را رقم می‌زنیم.

هاشم‌نیا با اشاره به اینکه امروز سرنوشت خود را به دست کسانی می‌سپاریم که حجت بر آنها و ما تمام شده است، خاطرنشان کرد: امروز مردم با حضوری حداکثری خود نشان می‌دهند که پشتوانه کشور و پیشرفت بوده و پشت سر رهبری هستند.

وی متذکر شد: امروز مردم در صحنه انتخابات به دنیا نشان می‌دهند که در مواقع حساس و تاریخی عملاً در صحنه هستند.

به گزارش فارس، یک‌میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۳۹ نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند.

گیلان ۵۰ هزار و ۲۳۴ نفر رأی اولی دارد که ۲۴ هزار و ۸۱۰ نفر را دختران و ۲۵ هزار و ۴۲۴ نفر را نیز پسران تشکیل می‌دهند./فارس

Share