استاندار گیلان:

انتخابات باید با مشارکت گسترده و با رای مردم انجام شود

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان گفت:برای دست اندر کاران انتخابات اینکه چه کسی انتخاب شود فرقی نمی کند بلکه اعتقاد ما این است که باید انتخابات براساس قانون و با مشارکت گسترده و بارأی مردم برگزار شود .

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، کیهان هاشم نیا روز گذشته در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت بازرسی انتخابات استان اظهارکرد: باید از همه توان برای فراهم کردن زمینه های مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بهره ببریم.

استاندار گیلان ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات که به آرمان های امام، شهداء، فرامین رهبری معظم انقلاب و قانون تعهد داریم باید به نحوی عمل کنیم که از بابت انجام این مسئولیت به عنوان امانت مردم سربلند باشیم.21

هاشم نیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره آثار بین المللی و داخلی تحقق  حماسه سیاسی ملت ایران درانتخابات پیش رو گفت: در جهت تحقق این حماسه اگر چه صدا و سیما نقش مؤثری دارد اما نباید در گرم کردن فضای انتخابات از دیگر کارکردهای تبلیغاتی و رسانه ای غافل شویم .

وی تأکید کرد: باید برای افزایش مشارکت مردم در کنار برنامه های صدا و سیما به تبلیغات محیطی، فضای سایبری، تریبون های ائمه جمعه و افراد تأثیرگذار نیز بهره برد .

به گزارش تسنیم در ادامه این نشست هریک از اعضاء گزارشی از فعالیت های خود ارائه داد .

محمد اکبرزاده رئیس ستاد انتخابات گیلان اظهارکرد: در روزهای باقیمانده تا انتخابات نشست های مختلفی از سوی این ستاد با اصحاب رسانه، مطبوعات، طلاب و دانشجویان، اصناف و بازاریان، روسأی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در استان، احزاب و گروه‌های سیاسی ، تشکل‌های سیاسی و اسلامی در دانشگاه ها ونهادهای غیردولتی برگزار می کند .

محمد آقاجانزاده مسئول هیئت بازرسی انتخابات هم با اشاره به تشکیل این هیئت ها در شهرستان‌ها گفت: در زمینه ی انجام وظایف محوله این هیئت نهایت دقت و نظارت لازم به‌کار گرفته می شود تا انتخابات به بهترین صورت برگزار شود .

Share