استاندار گیلان خبر داد :

افتتاح دفتر جذب بیمار برای گیلان در ۶ کشور خارجی

به گزاشر دیار میرزا هاشم نیا با اشاره به پتانسیل های درمانی استان ادامه داد: در۶کشور خارجی به نمایندگی از گیلان دفتر جذب بیماران ایجاد شده است و یکی از دفاتر مهم این کشور ها در روسیه است که با استقبال بسیار خوب مردم این کشورها رو به ور شده ایم.

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت: نماینده عالی دولت در گیلان در نشست بررسی مسایل استان در بخش تعاون ، کار  ورفاه اجتماعی استان  که با حضور دکتر عباسی برگزار شد با استثنایی خواندن ظرفیتهای اقتصادی استان گفت : استفاده از این ظرفیت ها مشکل بیکاری استان را رفع می کند .

مهندس کیهان هاشم نیا  اظهار کرد : گیلان پتانسیل های بالایی برای انجام کارهای بزرگ دارد که اگر این پتانسیل ها بالفعل شود نه تنها مشکل بیکاری در گیلان نخواهیم داشت بلکه در این موارد به استانهای دیگر نیز کمک خواهد شد.

وی با اشاره به پتانسیل های درمانی استان  ادامه داد: در۶کشور خارجی به نمایندگی از گیلان  دفتر جذب بیماران ایجاد شده است و یکی از دفاتر مهم این کشور ها در روسیه است که با استقبال بسیار خوب مردم این کشورها رو به ور شده ایم.

مهندس کیهان هاشم نیا  به لزوم سرمایه گذاریها در برخی از بخش های مهم استان از جمله کارخانه چوکا اشاره  کرد . گفت:این کارخانه ۱۱۰هزار متر مربع فضای خالی دارد که می توان بهر ه های خوبی از آن برای پیشبرد استان برد.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد:استان گیلان هم اکنون۱۸هکتار  اراضی برای واگذاری یک دانشگاه صنعتی  زیبا در گیلان دارد.

مهندس کیهان هاشم نیا  به فعال شدن بنادر گیلان وساخت راه آهن  تاکید کرد و گفت: در کنارساخت این  بندرها ،  تالش هم اکنون  عرصه قابل  تبدیل به منطقه ویژه دارد

وی با اشاره به اینکه حضور وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نتایج ارزشمندی برای توسعه استان به همراه دارد ،افزود : اجرای مصوبات باقیمانده سه دوره سفراستانی ، گسترش مجموعه چوکا ، از موضوعات قابل پیگیری دراین سفر است.

وی گفت:برای رسیدن به سهم ۲۵درصدی تعاون از سهم ملی گیلان آمادگی دارد تا ۲میلیون نفر را برای تعاونی تحت پوشش  قرار دهد.

استاندارگیلان با اشاره به گسترش فعالیت های استان در بخش  تعاون ، خاطر نشان کرد : گیلان پوشش ۸۰ درصدی جمعیت استان در تعاونی ها دارد .

مهندس کیهان هاشم نیا  افزود : تکمیل هتل فجر  گیلان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، توسعه رفاه گستر انزلی ، راه اندازی شهرک چوب صنایع سلولوزی در صنایع چوب اسالم ، ایجاد واحدهای تولیدی ماشین آلات کشاوری  در فرش  گیلان ، اجرای  طرح پزشک خانواده ، افزایش  ۱۰ تخت شیمی درمانی در بیمارستان های استان ، راه اندازی  بیمارستان قلب  ۹۶ تخت خوابی در لنگرود و ایجاد افزایش سقف تسهیلات بنگاههای پشتیبانی مشاغل خاص از تصمیمات گرفته شده در این سفر است.

Share