اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخص شدند

به گزارش دیارمیرزا عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی٬‌ از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران خبر داد. ضرغام صادقی در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه ۲۸ خرداد) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ افزود: این کمیسیون امروز بعد از انتخاب اعضای هیات رئیسه خود٬ اعضای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران را […]

به گزارش دیارمیرزا عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی٬‌ از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران خبر داد.

ضرغام صادقی در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه ۲۸ خرداد) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ افزود: این کمیسیون امروز بعد از انتخاب اعضای هیات رئیسه خود٬ اعضای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران را انتخاب کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: از بین متقاضیان حضور در کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در آن انتخاب شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم٬ از انتخاب خود به عنوان یکی از اعضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران خبر داد وگفت: امیر خجسته٬ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی٬ مهدی امیرآبادی فراهانی٬ حسین طلا٬ عبدالرضا مصری٬ شهروز افخمی٬ فاطمه آلیا٬ عباس قائید رحمت٬ عباس صلاحی٬ حسین گروسی٬ بهرام بیرانوند٬ حلیمه عالی٬ بروز نعمتی و سالار مرادی٬ به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه اعضای انتخاب شده برای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران شامل درخواست کنندگان و متقضیان بودند٬ افزود: انتخاب اعضا باید ۱۱، ۱۳ یا ۱۵ نفر باشند که می‌توانند از ترکیب درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و متقاضیان آن انتخاب شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی٬‌ گفت: قرار است احکام این تحقیق و تفحص از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی٬ صادر، بعد از آن نشستی از سوی اعضای کمیته تحقیق و تفحص برگزار و در نهایت هیات رئیسه از بین اعضا انتخاب شود./

Share