استاندار گیلان: حدود یک‌ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش دیارمیرزا ، کیهان هاشم‌نیا امروز در نشست مشترک فرمانداران و ستاد انتخابات گیلان حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب مصونیت کشور در برابر تهدیدات دشمنان و شاد کردن دل دوستداران انقلاب عنوان کرد. وی با بیان اینکه همه برای افزایش مشارکت مردم موظف هستیم تلاش کنیم، افزود: پشتیبانی مردمی از انقلاب همواره […]

به گزارش دیارمیرزا ، کیهان هاشم‌نیا امروز در نشست مشترک فرمانداران و ستاد انتخابات گیلان حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب مصونیت کشور در برابر تهدیدات دشمنان و شاد کردن دل دوستداران انقلاب عنوان کرد.حدود یک‌ میلیون و 150 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

وی با بیان اینکه همه برای افزایش مشارکت مردم موظف هستیم تلاش کنیم، افزود: پشتیبانی مردمی از انقلاب همواره موجب عزت و اقتدار کشور است.

استاندار گیلان اذعان کرد: اگر مردم آزمون افتخارآمیز دیگری را پشت سر بگذارند، بدون تردید ۲۴ خرداد به روز مرگ گروه‌های معاند نظام و مأیوس شدن دشمنان تبدیل می‌شود.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را به معنای ثابت قدمی بر عهدی دانست که با امام راحل و شهدا بسته شد.

هاشم‌نیا ادامه داد: حضور در انتخابات اعلام وفاداری آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان نیز در جلسه مذکور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۳۹ نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند.

محمد اکبرزاده افزود: از این تعداد، ۵۰ هزار و ۲۳۴ نفر رأی اولی هستند.

هر یک از فرمانداران در نشست مذکور به ارائه گزارشی از وضعیت انتخابات گیلان در شهرستان خود پرداختند./فارس

Share