دکتر غلامعلی حدادعادل:

از خدا خواسته‌ام بین آنچه که من انجام می‌دهم با رهنمودهای رهبری زاویه وجود نداشته باشد

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استفاده از مدیران ارشد و ویژگی‌های همکاران استفاده شده در دولتش گفت: ما کسانی را انتخاب می‌کنیم که به حوزه خود و بخصوص حوزه نظارتی خود آشنایی کامل داشته باشند. مدیران و کارشناسان متخصصی را برای خود انتخاب می‌کنیم که مشکلات را به خوبی بدانند و با تخصص خود بتوانند آن را برطرف سازند.

به گزارش دیارمیرزا، غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در روزهای حساسی قرار داریم و انتخاباتی در پیش است که برای ۴ سال قوه مجریه کشور را ترسیم می‌کند و ملت در یک آزمون خطیر قرار گرفتند.

وی افزود: برای انتخاب فردی مناسب در این انتخابات، باید حرکت به نحوی باشد که فرد منتخب و رئیس جمهور آینده نقاط قوت رئیس جمهور قبلی را داشته و ضعف‌های او را نداشته باشد، بلکه در جایگاهی بزرگتر باید کسی باشد که نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران را بیشتر کند و مشکلات کشور در ایام حضور او کمتر شود.

حدادعادل با بیان اینکه برای انتخاب درست باید درکی درست از واقعیت‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم، تصریح کرد: باید بدانیم انقلاب در داخل و خارج کشور چه دستاوردهایی را به همراه داشته است و انتخاب ما با توجه به این دستاوردها صورت گیرد.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000289/nf00289677-1.jpg

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با اشاره به وضعیت کشور و انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با ظهور خود یک بار دیگر نشان داد نه تنها حکومت دینی در دنیای ما ممکن است وجود داشته باشد، بلکه با حضور خود در طی ۳۴ سال مبنای حکومت‌های غیردینی دنیا را به چالش کشید و اثبات کرد دوری از خدا که آینده شومی را برای این نگاه رقم می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه این نگاه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان داد می‌توان دین را از محبوس بودن در مساجد و معابد نجات داد و آن را به صحنه جامعه آورد.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی جهان است، اضافه کرد: دشمنان ایران هم هر چقدر ادعا به دشمنی کنند، نمی‌توانند ادعا کنند که ایران مستقل نیست و این سخن را حتی مخالفان جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

وی حضور مردم در صحنه و رشد و بصیرت و فداکاری آنها را یکی از مهمترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت حضور مردم به مراتب در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و همین عامل باعث پیشرفت ایران بوده است.

http://www.jahannews.com/images/docs/000289/n00289677-t.jpg

عضو ائتلاف پیشرفت حضور مدیرانی با نگاه اسلامی که در مکتب انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند را مهمترین فرصت برای کشور در این دوران خواند و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و شاهد حضور مدیران وفادار به آرمانهای انقلاب و امام باشیم، این سرمایه بزرگ برای ایران جاودانه‌تر خواهد بود.

وی به تاثیرات انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌الملل اشاره کرد و گفت: از سال ۵۷ تا به امروز اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ داده است، با واسطه یا بی‌واسطه تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران بوده است و امروز هم دنیای اسلام و منطقه خاورمیانه به واسطه وجود ایران جایگاه خاصی را در جهان دارد، بطوری که هر کسی بخواهد تصمیمی در این منطقه بگیرد بدون حضور ایران اسلامی این مسئله قابل حل نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که نقاط قوت را درک کرده و د رمسیر آنها حرکت کند، گفت: رئیس جمهور کسی نیست که از او انتظار داشته باشیم در همه امور تخصص داشته باشد و باید از نظر مدیریتی و هماهنگ کردن نیروها قوی بوده تا بتواند کشور را با توجه به اهداف و مبانی انقلاب مدیریت کند.

حداد عادل تاکید کرد: رئیس جمهور باید بتواند همه نیروهای متخصص و وفادار به آرمانهای انقلاب را به شکل هم‌افزا برای مدیریت کشور هماهنگ کند و از وجود آنها در مدیریت کشور استفاده کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور موفق کسی است که بتواند از دانش متخصصان استفاده کند و بداند در کجا و براساس چه کار کارشناسی می‌تواند در مسیر حرکت کند و آن را در بخش‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به صورت هماهنگ پیش ببرد.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000289/nf00289677-2.jpg

عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به شعار “دولت تقوا و تدبیر”، گفت: معتقدم با این دو رکن اساسی مشکلات ما حل می‌شود، زیرا افرادی را که متقی، پاک و باتدبیر باشند می‌توانند کشور را در همین مسیر پیش ببرند.

وی با بیان اینکه مدیران باتقوا همکارانی با تقوا و متخصص برای خود انتخاب می‌کنند، افزود: وقتی فردی فاقد این خصوصیات اساسی باشد، انقلاب به دست کسانی می‌افتد که ظرفیت این جایگاه را ندارند و فرد باتقوا نیز نمی‌تواند از شخصی که بی‌تقواست تبعیت کند و روند بی‌تقوایی و بی‌تدبیری در کشور گسترش می‌یابد.

حداد عادل افزود: حضور افرادی با تقوا و پاک وحدت و هماهنگی بین قوا را بیشتر می‌کند و با تجربه‌ای که بنده در مجلس و اداره مجلس و تعامل این دستگاه با قوه مجریه داشته‌ام نشان می‌دهد با این نگاه می‌توان به برطرف کردن مشکلات کشور کمک کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور موفق کسی نیست که مجلس را در مقابل خود بداند، خاطرنشان کرد: مجلس ظرفیت کارشناسی دارد که می‌تواند در کنار دولت به عنوان اجرا کننده قوانین به خوبی نقش‌آفرینی کند و دولت نیز با در اختیار قرار دادن واقعیت‌های جامعه مجلس را در تصویب قوانین مناسب برای کشور همراه کند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دولت آینده بنده دولتی خواهد بود که برنامه کاری خود را براساس اسناد بالادستی نظام و بویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری طراحی خواهد کرد.

حداد عادل افزود: با آشنایی که با افکار رهبری در حوزه فرهنگی و سایر حوزه‌ها دارم، تلاش می‌کنم برنامه خود را براساس رهنمودهای ایشان اجرایی کنم و از خدا خواسته‌ام در همه حال بین آنچه که من انجام می‌دهم با رهنمودهای رهبری زاویه وجود نداشته باشد که به این شکل هم خیر فردی و هم خیر جمعی کشور در آن رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: انشاءالله دولتی بر سر کار آید که با کمک ملت راه را برای حماسه اقتصادی دنبال کند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000289/nf00289677-3.jpg

عضو ائتلاف پیشرفت این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آینده ائتلاف پیشرفت و اینکه روند فعلی حرکت این ائتلاف خلاف چیزی است که عنوان کرده است ، گفت: فلسفه ائتلاف پیشرفت سه‌گانه و حضور ما ۳ نفر در آن به این دلیل بود که کاری نکنیم که به شکست اصولگرایان منجر شود و هر لحظه‌ای که احتمال دهیم حضور هر ۳ نفر ما به این هدف ضربه می‌زند، صحنه را برای رسیدن به پیروزی اصولگرایان آماده هستیم ترک کنیم.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استفاده از مدیران ارشد و ویژگی‌های همکاران استفاده شده در دولتش گفت: ما کسانی را انتخاب می‌کنیم که به حوزه خود و بخصوص حوزه نظارتی خود آشنایی کامل داشته باشند. مدیران و کارشناسان متخصصی را برای خود انتخاب می‌کنیم که مشکلات را به خوبی بدانند و با تخصص خود بتوانند آن را برطرف سازند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اینکه طبق برخی از اسناد اینگونه عنوان شده است که شما از سازمان تبلیغات و شهرداری حمایت مالی گرفته‌اید گفت: من حمایت مالی از سازمان تبلیغات و شهرداری نگرفتم، به نظر می‌رسد هنوز دوران بگم بگم برقرار است و برای برخی پایان نیافته است.

Share