آماده انتقال تجربیات و کارها به آقای روحانی و همکارانش هستیم

به گزارش دیارمیرزا رئیس‌جمهور در خصوص دیدار خود با حسن روحانی گفت: دیدار و تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت‌، سنت حسنه‌ای است که دیدار امروز بر این اساس صورت گرفت.

دیارمیرزا :محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پس از دیدار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سنت خوبی گذاشته شده که مسئولین به منتخب ملت تبریک می‌گویند و بنده نیز از این سنت خوب، پیروی کردم و خدمت برادر عزیزمان آقای روحانی که امروز مفتخرند ‌منتخب ملت باشند، رسیدم تا هم عرض تبریک مجدد و هم اعلام آمادگی این دولت برای انتقال تجربیات و کارها به آقای روحانی و همکاران وی و نیز اعلام آمادگی برای کمک به رییس جمهور منتخب و دولت وی داشته باشم.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: گفت‌وگوهای خوبی با یکدیگر داشتیم و تاکید می‌کنم که دولت آماده است همه کارها را به خوبی و به صورت کامل به دولت آینده و آقای روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت انتقال دهد.13920328140525718722433

حسن روحانی نیز با تشکر از حضور احمدی‌نژاد گفت: در حقیقت این حضور برای بیان تبریک پیروزی ملت ایران بود ولی در این فرصت گزارشی کلی از آخرین وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دوره انتقالی نیازمند همکاری و همفکری است و به فضل الهی همه زمینه‌ها برای انجام این موضوع آماده است.

وی افزود: همچنین در این دیدار مقرر شد نقطه نظرات و اطلاعات دستگاه‌های مختلف منتقل شود و نیز قرار شد جناب احمدی‌نژاد و بنده دو نفر مشخص کنیم که به عنوان رابط در دوره انتقالی، به طور مداوم با هم ارتباط و تبادل اطلاعات داشته باشیم تا اطلاعات موجود به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: البته این ارتباط همچنان ادامه خواهد داشت و بنای دولت بنده این خواهد بود که از تجربیات همه دولت‌های گذشته استفاده و بهره‌برداری کند.

وی افزود: این اتفاقات آغاز بسیار خوبی بود که با کمک هم این دولت را به دولت بعدی انتقال دهیم.

در این دیدار که بیش از یک ساعت بطول انجامید، دو طرف مهمترین وضعیت اقتصادی و سیاسی جامعه را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند./تسنیم

Share