با اعلام رسمي هيات نظارت شهرستان رشت :

نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت +تعداد آرا

اختصاصی دیارمیرزا روز گذشته مردم ایران ۲۴ خرداد را با یک حضور حماسی و بی نظیر در تاریخ ایران ثبت کردند و نشان دادند که به عشق رهبر و شهدایشان پای صندوق های رای می روند و افرادی را انتخاب می کنند که پایبند به نظام و آرمانهای شهدا باشند .

اختصاصی دیارمیرزا  روز گذشته مردم ایران ۲۴ خرداد را با یک حضور حماسی و بی نظیر در تاریخ  ایران ثبت کردند و نشان دادند که به عشق رهبر و شهدایشان پای صندوق های رای می روند و افرادی را انتخاب می کنند که پایبند به نظام و آرمانهای شهدا باشند .

انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با حضور ۳۱۴ کاندیدا روزحماسی ای  را پشت سر گذاشت و الان تقریبا همه کاندیداها به اضافه طرفدارانشان منتظر اعلام نتایج هستند اما بدلیل اینکه امسال انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان بود اعضای هیات اجرایی انتخابات اول صندوق های ریاست جمهوری را شمارش کردند و بعد از آن در حال شمارش صندوق های شورای اسلامی شهر رشت هستند اما بدلیل تعدد کاندیداها   شمارش را کمی سخت کرده اما دست اندرکاران انتخابات در حال تلاش و شمارش آرا می باشند .

خبرهایی که از پشت در فرمانداری به گوش می رسد  حاکی از این است که حدود چند نفر از کاندیداها با سبقت از دیگر کاندیداها در رتبه های بالاتری برخوردار هستند

به گزارش دیار میرزا حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری لحظاتی پیش ، اظهار کرد: کار بررسی و شمارش آرای نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ساعت هفت صبح امروز پایان یافت و نفرات مشخص شدند.  :                   RASHT2

    1. -رضا جمشیدی چناری ۲۰ هزار و ۳۷۹ رأی
    2. ۲-فرانک پیشگر ۱۵ هزار و ۳۴۶ رأی
    3. ۳-محمود باقری خطیبانی ۱۴ هزار و ۵۵۶ رأی
    4. ۴-فرهاد شوقی ۱۱ هزار و ۶۳۱ رأی
    5. -اسماعیل حاجی‌پور ۱۱ هزار و ۲۳۰ رأی
    6. ۶-محمدحسین واثق کارگرنیا ۱۱ هزار و ۱۳۷ رأی
    7. ۷-امیرحسین علوی ۱۰ هزار و ۷۷۰ رأی
    8. ۸-مجید رجبی ۹ هزار و ۶۵۷ رأی
    9. ۹-مسعود کاظمی ۹ هزار و ۴۳۹ رأی
    10. ۱۰-فاطمه شیرزاد ۸ هزار و ۶۵۸ رأی
    11. ۱۱- سید رضا موسوی روزان ۸ هزار و ۵۷۸ رأی
    12. ۱۲- محمدعلی رفیعی ۸ هزار و ۵۶۹ رأی
    13. ۱۳- عباس صابر ۸ هزار و ۲۵۸ رأی
    14. ۱۴- منوچهر جمالی ۸ هزار ۱۵۴ رأی
    15. ۱۵ مظفر نیکومنش ۸ هزار و ۶۱ رأی
    16. میرحسینی اشکوری هفت نفر اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر رشت را نیز به شرح زیر اعلام کرد:

      ۱-حجت جذب

    17. ۲- رضا رسولی
    18. ۳- حسن کریمی
    19. ۴-قربانعلی الماس‌خاله
    20. ۵-حسین میر بلوک
    21. ۶-مجید عزیزی
    22. ۷-مرتضی احمدی سراوانی

    رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت درباره وضعیت بررسی صلاحیت افراد مذکور اظهار کرد: صلاحیت تعداد زیادی از افراد مذکور در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان رد شده بود اما دخالت برخی نمایندگان موجب شد تا آنها دوباره صلاحیت بگیرند.

    وی اذعان کرد: اگر نظارت بر صلاحیت این افراد طبق قانون انجام می‌شد حداقل ۹۹ درصد افراد سالم به شورا راه پیدا می‌کردند اما این کار انجام نشد.

    میرحسینی اشکوری با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت افراد فساد مالی، اخلاقی و سیاسی بود، خاطرنشان کرد: شورای عالی نظارت گیلان و مرکز به مردم رشت خیانت کردند.

Share