جعفرزاده: ۵۰۰هزار میلیارد تومان پول سرگردان در جامعه وجود دارد

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ،با اعلام اینکه راه نجات از تورم و بیکاری در جامعه نیازمند سیاست ‌های صحیح اقتصاد کلان و مدیریت عاقلانه و همراه با سلامت است، افزود:  با حمایت از تولید تورم مهار و نرخ بیکاری به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. وی هچنین تکمیل ساخت پروژه راه آهن را  اولویت […]

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ،با اعلام اینکه راه نجات از تورم و بیکاری در جامعه نیازمند سیاست ‌های صحیح اقتصاد کلان و مدیریت عاقلانه و همراه با سلامت است، افزود:  با حمایت از تولید تورم مهار و نرخ بیکاری به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.مهندس جعفرزاده

وی هچنین تکمیل ساخت پروژه راه آهن را  اولویت نخست استان دانست و اظهارداشت: این پروژه  نقش مهمی در رفع بحران اشتغال، تسهیل سرمایه گذاری، توسعه گردشگری و غیره دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به ۴۲ پروژه مهر ماندگار استان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری این اقدام برای تکمیل ساخت پروژه ها بسیار موثر است.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع، دیگر امکان پذیر نیست از منابع دولتی بتوان تمام پروژه های عمرانی را در کشور به مر حله اجرا در آورد.

جعفرزاده در ادامه توزیع اوراق مشارکت و پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها را مدل های خوبی برای اجرای پروژه عمرانی ارزیابی کرد و اظهارداشت: این اقدام رضایت مندی مردم و بهره برداری زودهنگام پروژه ها و غیره را به همرا دارد.

سخنگوی کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در قانون برنامه پنجم بند “ب”  ماده ۴۴  ایثارگران شاغل را به دستگاه هایی که در آن  فعالیت دارند اهاله داده که این مهم به جد مورد اعتراض جامعه ایثارگریست چون سطح خدمات به شدت  کاهش پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: دستگاه تخصصی همانند بنیاد شهید و امور ایثارگران که سالیان سال کار درمان را انجام داده و خود متولی درمان جامعه ایثارگری است، نمی توانست این وظیفه ذاتی را به سایر دستگاه ها اهاله کند.

جعفرزاده یادآور شد: با این اقدام، عدالت در خدمات درمانی رعایت نمی شود و دستگاه ها و سازمان ها متناسب با سلایق خودشان عمل می کنند.

Share