به رغم هشدار شورای نگهبان

۵۰ میلیارد بودجه برای هدایت عملیات رسانه ای جریان انحرافی+ مکان

به گزارش دیارمیرزا :تیم رسانه ای جریان انحرافی ساختمان سازمان آگهی های یک روزنامه را به همراه ۵۰ میلیارد تومان برای تبلیغات گسترده نامزد مورد نظر برای انتخابات در اختیار گرفته است.

به گزارش  دیار میرزا و به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، یک روزنامه وابسته به دولت در راستای حمایت از کاندیدای مورد حمایت خود و با پشتوانه حلقه انحرافی ساختمان سازمان آگهی های این روزنامه را در اختیار جریان انحرافی قرار داده است.Dana.ir-24652-asli.jpg

قرار است در این ساختمان کلیه امور و مباحث پشتیبانی رسانه ای در جهت حمایت از نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری  یازدهم این جریان انجام  گیرد.

علاوه بر ساختمان مذکور، مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیز در اختیار یک تیم رسانه ای  با مسئولیت(ح-ن) قرار گرفته است تا تبلیغات و گردش اخبار  جریان انحرافی از رهگذر این ساختمان و تیم رسانه ای مدیریت شود.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  چندی قبل هشدار داد که ماده ۶۸ قانون انتخابات بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی به مفهوم عام آن تصریح دارد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی به هر شیوه و با هر وجهی ممنوع است و در این خصوص تفاوتی بین کسانی در نهادها و سازمان‌های اجرایی و دولتی به امکانات دسترسی دارند و کسانی که فاقد این دسترسی هستند، وجود ندارد. شورای نگهبان قطعاً رفتارها و اقداماتی که در گذشته توسط کاندیداها در استفاده از امکانات دولتی صورت گرفته یا در آینده اتفاق می‌افتد را در بررسی صلاحیت‌شان مدنظر قرار می‌دهد.

وی بر همین اساس به کسانی که قرار است در انتخابات آتی کاندیدا شوند، متذکر شد که قانون را مبنای رفتار و اقدامات‌شان قرار داده و مطابق آن حرکت کنند.

Share