محسن رضایی در جمع مردم نكا :

یارانه ای که امروز دولت می دهد پیشنهاد ۲ سال پیش من بود

به گزارش دیارمیرزا : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر حمایت از صنعت کشاورزی مازندران، در عین حال اظهار داشت: هم اکنون قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

به گزارش دیارمیرزا :محسن رضایی صبح شنبه در همایش مردمی تبیین شعار راهبردی سال ۹۲ در جمع مردم شهرستان نکا در شرق مازندران با تاکید بر حفظ آرامش و آسایش در فضای بازار کشور برای مردم، اظهار داشت: جناح های سیاسی، جریانات انتخابات را گل آلود نکنند.

IMG13474159

وی اظهار داشت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، باید همه گروههای سیاسی مراقب باشند و فضای سیاسی را تبدیل به سراب نکنند که در این صورت کشور آسیب می بیند.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کشور اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته و سکوت در مورد مسائل اساسی روز کشور به صلاح نیست، تصریح کرد: باید فضای امن در جامعه ایجاد تا مشارکت سیاسی واقعی را در ۲۴ خرداد برای ملت رقم بزنیم.

رضایی با بیان اینکه مردم اکنون در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و باید اقتصاد را مردمی کنیم، افزود: باید با مردمی کردن اقتصاد، فرصت توانمندسازی مردم را در نظام فراهم آوریم.

وی با اعلام اینکه یارانه سبز به کشاورزان می دهیم، اظهار داشت: برای تحقق این مهم هشت شاخصه را لحاظ کرده که مکانیزاسیون کشاورزی، حمایت از آبیاری تحت فشار و قطره ای و ارائه یارانه به دام های صنعتی از رئوس اجرایی یارانه سبز در کشور خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یارانه سبز ضد تورم بوده و مکمل یارانه فعلی اعطایی به کشاورزان است، افزود: مازندران می تواند قطب صنعت کشاورزی کشور شود و در کنار ان گردشگری مازندران شکوفا شود.

رضایی با اعلام اینکه یارانه درآمدی که دولت اکنون به مردم می دهد را بنده دو سال پیش به دولت پیشنهاد دادم، تصریح کرد: در صورت موفقیت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، اعطای یارانه به مردم را ادامه می دهم.

وی بیان داشت: اعطای یارانه را به صورت هدفمند کرده و این منابع را در خدمت تولید قرار خواهم داد.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه فعلی اعطایی به مردم تکافوی تورم موجود در کشور نیست، اظهار داشت: دولت باید کاری کند که با کنترل صحیح بر بازار، قدرت خرید مردم را افزایش دهد.

وی با ابراز نگرانی از گرانی افسار گسیخته در بازار و افزایش بیکاری جوانان، گفت: باید برای اشتغال فارغ التحصیلان بیکار برنامه عملی صورت داد.

به گزارش مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، بعد از ظهر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران در بابلسر، جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.

Share