گزارش تصویری جشن حماسه سازان نماینده رشت

به گزارش دیار میرزا به نقل از  مهر، این جشن که شامگاه جمعه به همت ” غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ” نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سالن بانک صادرات استان گیلان برپا شد، مورد استقبال جمع کثیری از مردم قرار گرفت. در این مراسم از مقام […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از  مهر، این جشن که شامگاه جمعه به همت ” غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ” نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سالن بانک صادرات استان گیلان برپا شد، مورد استقبال جمع کثیری از مردم قرار گرفت.

در این مراسم از مقام شامخ مادر  و معلم به میمنت سالروز تولد حضرت زهرا (س) و شهادت آیت الله علامه مرتضی مطهری تجلیل شد. در جشن بزرگ حماسه سازان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل مولودی خوانی، تواشیح، موسیقی، طنز و غیره به اجرا در آمد.

در ادامه این مراسم به مناسبت هفته زن و روز مادر از مادر شهیدان ” محمد “، ” قدرت الله ” و ” محمود ” یوسفی، مادر شهیدان ” مهدی ” و ” محمود ” نهی قناد و پدر شهید امین اصغری به مناسبت روز معلم با حضور نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

” رضا شهبازی ” دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه کشور نیز در این جشن بزرگ شرکت داشت.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فراکسیون ایثارگران و رئیس کمیته جانبازان کشور در حاشیه این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران اسلامی می درخشند.

غلامعلی جعفر زاده با بیان اینکه تجلیل از خانواده معزز شهدا تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های امام خمینی (ره) و ولایت فقیه است، افزود:  برکات خون شهدا باعث تجلی این نظام الهی و اسلامی در تمامی عرصه ها شده است.

وی همچنین آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و اظهارداشت: اگر ایران اسلامی در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به پیشرفت و توسعه دست یافته است، مرهون فداکاری کسانی است که در بحرانی ترین روزها و سخت ترین آزمون ها سینه هایشان را سپر کردند و در مقابل خطر، هوشیارانه و صبورانه ایستادند تا به پیروزی برسند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک و مطهر شهدا عنوان کرد و یادآورشد: بدون شک سرافرازی امروز کشور به برکت مقاومت و پایداری تمام کسانی که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

Share