کوچکی نژاد:پروژه‌های بزرگ سفرهای دولت به گیلان عملیاتی نشد

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، از رئیس جمهوری برای انجام سه سفر بسیار خوب خود و هیئت دولت به استان گیلان تشکر و قدر دانی کرد. وی تاکید کرد: علی رغم انجام سفرهای  خوب دولت به گیلان،تاکنون برخی از برخی پروژه های بزرگ و اساسی سفرهای دولت به این  استان گیلان عملیاتی […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، از رئیس جمهوری برای انجام سه سفر بسیار خوب خود و هیئت دولت به استان گیلان تشکر و قدر دانی کرد.

وی تاکید کرد: علی رغم انجام سفرهای  خوب دولت به گیلان،تاکنون برخی از برخی پروژه های بزرگ و اساسی سفرهای دولت به این  استان گیلان عملیاتی نشده است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت دهم پروژه های اساسی گیلان هم چون مهر ماندگار،سد شهر بیجار، راه آهن قزوین به رشت و آستارا،فاضلاب شهری رشت،مرداب و تالاب انزلی،کمربندی شهر رشت به سرانجام برسد و عملیاتی شوند.

کوچکی نژاد ارم ساداتی یکی دیگر از مصوبات هیئت دولت به گیلان ساخت نمایشگاه بین المللی در این استان ذکر کرد و افزود: هم اکنون از سوله های  شرکت سابق فرش گیلان به عنوان محل برپائی نمایشگاه بین المللی استان استفاده می شود.

وی با اعلام تهیه شدن اراضی شرکت سپید رود رشت برای احداث نمایشگاه بین المللی گیلان،خاطر نشان کرد:تا کنون بنده حدود دو بار مکاتبه برای عرصه توان مندی های گیلان  و  ارائه خدمات دهی به مردم  در محلی تحت عنوان« نمایشگاه دائمی بین المللی استان گیلان»که مورد نیاز است،داشته ام.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس،با توجه به محدودیت منابع دولتی،بیشتر بخش خصوصی می تواند برای ساخت نمایشگاه بین المللی استان گیلان ورود پیدا کند .

Share