کوچکی نژاد:بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای شهر با دقت انجام شود

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در جلسه روسای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای شهر و روستا توسط هیئت‌های اجرایی اظهار کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا توسط هیئت‌های نظارت آغاز شده است. وی ادامه داد: افرادی که توسط هیئت‌های اجرایی رد […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در جلسه روسای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای شهر و روستا توسط هیئت‌های اجرایی اظهار کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا توسط هیئت‌های نظارت آغاز شده است.

وی ادامه داد: افرادی که توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند طبق قانون حق دارند شکایت کنند و هیئت‌های نظارت شکایت‌ها آنها را بررسی می‌کنند.

کوچکی‌نژاد بر همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و افزود: بررسی صلاحیت کاندیداها در شهرها باید با دقت بیشتری انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌شود ارتباط منظمی با هیئت‌های نظارت برقرار شود، تصریح کرد: تمام شهرداران، فرمانداران و بخشداران موظف هستند با هیئت‌های نظارت همکاری کنند.

وی بخشنامه‌هایی را برای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها قابل استناد خواند که از طرف هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان ارسال شده باشد.

*حرمت افراد در بررسی صلاحیت‌ها حفظ شود

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور به بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیئت‌های نظارت اشاره کرد و گفت: بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای شهر و روستا بسیار مهم و حساس است.

محمدمهدی رهبری املشی خواستار دقت بیشتری در بررسی صلاحیت افراد شد و افزود: آبرو و حیثت نامزدها در بررسی صلاحیت‌ها باید حفظ شود.

وی با تاکید براینکه بررسی صلاحیت‌ها باید طبق قانون انجام شود، بیان کرد: بررسی صلاحیت‌ها باید منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون باشد.

Share