کلاهبرداری دختر نامزد ریاست جمهوری!+عکس

به گزارش دیارمیرزا  خبرگزاری مصر گزارش داد که «احمد رفعت» دادستان قاهره دستور داد تا «سلمی حمدین صباحی» را به مدت ۴ روز برای اجرای تحقیقات به اتهام کلاهبرداری، حبس کنند. بر اساس این گزارش دادستانی چند فقره شکایت علیه سلمی مبنی بر کلاهبرداری و اغفال مردم و دریافت مبالغ مالی از آنها به منظور […]

به گزارش دیارمیرزا  خبرگزاری مصر گزارش داد که «احمد رفعت» دادستان قاهره دستور داد تا «سلمی حمدین صباحی» را به مدت ۴ روز برای اجرای تحقیقات به اتهام کلاهبرداری، حبس کنند.

بر اساس این گزارش دادستانی چند فقره شکایت علیه سلمی مبنی بر کلاهبرداری و اغفال مردم و دریافت مبالغ مالی از آنها به منظور سرمایه‌گذاری غیرقانونی، دریافت کرده است.

بر پایه این گزارش سلمی به دریافت ۲۰۰ هزار دلار آمریکایی معادل ۱۰۰ هزار پوند مصری متهم است.

دادستانی قاهره ۳۲ فقره شکوائیه از تعدادی از کارکنان که بازرترین آنها سه نفر از بازی‌کنان باشگاه الزمالک است، دریافت کرد که در آن سلمی را به کلاهبرداری از آنها و دریافت مبلغ ۴۱ هزار و ۴۰۰ دلار به منظور سرمایه‌گذاری در اینترنت متهم کرده بودند.

در این گزارش آمده است که متهمان این پرونده حدود ۲۶۰ میلیون پوند از دلالان دریافت و در مقابل سهم ماهیانه تبلیغات و افزایش مشترکین را به آنها پرداخت کرده‌اند و پلیس این شرکت و کارکنان آن را به کلاهبرداری از مردم متهم کرده است.

این در حالی است که سلمی هر گونه ارتباط با این شرکت را رد و گفته است که وی نیز همانند مردم مورد کلاهبرداری واقع شده است.

منبع:بلاغ

Share