درخواست مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از وزیر ارشاد:

کتابخانه مرکزی گیلان را دریابید

به گزارش دیارمیرزا کتابخانه مرکزی رشت که  مطالعات احداث آن از سال۱۳۸۱ آغاز شده هم اکنون با پیشرفت ۵۷ درصدی چشم انتظار توجه مسئولین استانی و ملی برای بهره برداری است. به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کتابخانه های عمومی گیلان، در جریان سفر هیئت دولت به گیلان و طی دیدار مدیر کل کتابخانه […]

به گزارش دیارمیرزا کتابخانه مرکزی رشت که  مطالعات احداث آن از سال۱۳۸۱ آغاز شده هم اکنون با پیشرفت ۵۷ درصدی چشم انتظار توجه مسئولین استانی و ملی برای بهره برداری است.1(3)

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کتابخانه های عمومی گیلان، در جریان سفر هیئت دولت به گیلان و طی دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرامون  اتمام پروژه ی کتابخانه ی مرکزی گیلان مذاکراتی انجام شد.

اسماعیل جانعلی پور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با مهم برشمردن این پروژه عظیم فرهنگی، نسبت به طولانی شدن زمان بهره برداری آن انتقاد و از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد خواست طرح مسئله در هیئت دولت و پیگیری موضوع شوند.

وی یادآور شد که با افتتاح این پروژه ۳۰ درصد فضای کتابخانه ای حال حاضر گیلان افزایش خواهد یافت.

دکتر حسینی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با یادآوری توجه دولت نهم و دهم به مباحث فرهنگی قول مساعد پیگیری موضوع کتابخانه مرکزی رشت و چندین پروژه کتابخانه ی نیمه تمام ، از جمله کتابخانه ی خیر ساز رستم آباد شهرستان رودبار را دادند.

گفتنی است کتابخانه مرکزی رشت که  مطالعات احداث آن از سال۱۳۸۱ آغاز شده هم اکنون با پیشرفت ۵۷ درصدی چشم انتظار توجه مسئولین استانی و ملی برای بهره برداری است. این پروژه با داشتن ۷۲۰۰ مترمربع زیربنا در محل استانداری سابق گیلان در حال احداث است.

 

Share