کاهش ۵۳ درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

به گزارش دیارمیرزا سید تقی‌ امینی  در جلسه پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت تصادفات درون شهری استان اظهار کرد: در فروردین امسال ۳۳۰ فقره تصادف به وقوع پیوست که ۹ فقره آن منجر به فوت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته است. وی با بیان اینکه بیشترین […]

به گزارش دیارمیرزا سید تقی‌ امینی  در جلسه پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت تصادفات درون شهری استان اظهار کرد: در فروردین امسال ۳۳۰ فقره تصادف به وقوع پیوست که ۹ فقره آن منجر به فوت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته است.خبرگزاری فارس: کاهش 53 درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

وی با بیان اینکه بیشترین آمار فوت مربوط به عابران پیاده بوده است، اذعان کرد: در مدت مذکور پنج نفر عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان شناسایی نقاط حادثه‌خیز در معابر درون شهری به‌ویژه رشت، همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری این شهر با پلیس راهور و کنترل تخلفات حادثه‌خیز را از مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات استان دانست.

وی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را در رأس کار پلیس راهور عنوان کرد و یادآور شد: پلیس راهور استان توانست با اجرای طرح‌های مداوم و مقطعی در سال ۹۱ به نتایج مثبتی دست یابد.

امینی مهم‌ترین نتایج اجرای طرح مذکور را کاهش ۳۴ درصدی تلفات رانندگی و کسب رتبه دوم کاهش تصادفات درون شهری استان در سطح کشور نام برد.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت و اقدام‌های پلیس راهور در کنار همکاری بسیار موثر رسانه‌های ارتباطی برای اصلاح فرهنگ رانندگی در جامعه و کاهش تخلفات و تصادفات ناشی از آن بوده است.

این مسئول احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس راهور استان در سال جاری شد.فارس

Share