پوشش عجیب مرخصی رئیس جمهوردرسایت ریاست جمهوری+عکس

دیارمیرزا ادعای مرخصی گرفتن احمدی نژاد برای حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و حمایت مستقیم و علنی از کاندیداتوری رحیم مشایی همچنان خبر اول این روزهاست. رئیس جمهور که شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و در آخرین دقایق مهلت قانونی ثبت نام نامزدها در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمده بود، به […]

دیارمیرزا ادعای مرخصی گرفتن احمدی نژاد برای حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و حمایت مستقیم و علنی از کاندیداتوری رحیم مشایی همچنان خبر اول این روزهاست. رئیس جمهور که شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و در آخرین دقایق مهلت قانونی ثبت نام نامزدها در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمده بود، به صورت علنی حمایت خود را از کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی اعلام کرد و با بالا بردن دست او و بلندکردن شناسنامه او، در مقابل دوربین خبرنگاران عکس گرفت. احمدی نژاد سپس به سالن نشست خبری نامزدها رفت و آن جا هم در سخنانی رحیم مشایی را برادر بزرگتر خود دانشت و گفت: «ایشان همه قوت‌های این دولت و برادر کوچک خود احمدی‌نژاد را دارد و در واقع نقاط برجسته‌تری نیز به صورت کامل‌تر و بالاتر دارد.مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.»

 

احمدی نژاد البته این حمایت علنی از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را به «مرخصی یک روزه» اش مربوط دانست تا از نظر قانونی نیز خود را از مظان اتهام  غیرقانونی بودن «حمایت رئیس جمهور از یک کاندیدای خاص» برهاند.

اما نکته جالب این جاست که این مرخصی یک روزه رئیس جمهور، پوشش خبری و تصویری گسترده ای در سایت رسمی ریاست جمهوری اسلامی ایران(president.ir) داشته است.

 

 

 

هنوز مشخص نیست سایت رسمی ریاست جمهوری اسلامی ایران با چه توجیهی اقدام به پوشش گسترده مرخصی رئیس جمهور کرده است و آیا امکان استفاده از بیت المال برای پوشش خبری و تصویری فعالیت های احمدی نژاد در روزی که به صورت قانونی از کار در مقام ریاست جمهوری مرخصی گرفته است وجود دارد یا خیر؟

منبع: مهر
Share