پاتوق زنان معلوم الحال و اراذل و اوباش در تهران منهدم شد+تصاویر

به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر شرب خمر و فروش مواد مخدر توسط فردی به نام “محمد.م” معروف به “مهدی کافر” دستورالعمل دستگیری متهم در اختیار این حوزه قرار گرفت. رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ […]

به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر شرب خمر و فروش مواد مخدر توسط فردی به نام “محمد.م” معروف به “مهدی کافر” دستورالعمل دستگیری متهم در اختیار این حوزه قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند فرد نامبرده از اراذل و اوباش سطح یک منطقه فلاح بوده و دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص عربده کشی مستانه ، اخلال در نظم عمومی، باج گیری و شرارت است.
وی افزود: با توجه به اینکه متهم مکان مشخصی نداشت ولی ماموران با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی توانستند یکی از خانه های مجردی متهم را در محدوده یافت‌آباد خیابان شاندیز شناسایی کنند.
سرهنگ علیرضا محرابی اظهار داشت: همچنین ماموران با بررسی بیشتر فهمیدند که در پاتوق این متهم مواد مخدر صنعتی بسته بندی و در سطح منطقه شهر توزیع می‌شود.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن خانه متهم متوجه شدند که وی منزل خود را پاتوقی برای زنان معلوم الحال و اراذل و اوباش سطح یک کرده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: ماموران پس از ۴۸ ساعت حضور در منطقه توانستند متهم مورد نظر را با یکی از دوستانش به هویت “امیر” که یکی از سابقه‌دارن شرارت است، حین ورود به پاتوق شناسایی کنند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه گفت: ماموران با مسدود کردن راه‌های مواصلاتی با اجرای یک عملیات ضربتی وارد پاتوق شدند و مهدی کافر با مشاهده ماموران مواد مخدر در دست خود را بلعید و اقدام به فرار کرد.
وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با رعایت کلیه قوانین به کارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی کرده و توانستند دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ علیرضا محرابی ابراز داشت: در نهایت ماموران در بازرسی از منزل یک قبضه قمه، یک قبضه تبر، دو قبضه چاقو مخصوص زورگیری،یک عدد کابل تسمه‌ای و ده‌ها عدد پایپ کشف و ضبط کردند و همچنین در بازرسی از “مهدی کافر” نیز از پشت کمرش دو قبضه چاقو ۳۰ سانتی متری کشف و ضبط نمودند.
لازم به ذکر است که متهمان به همراه اداوات کشف شده به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دلالت داده شدند و با حکم قاضی و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

Share