فعالیت انتخاباتی نماینده رشت،برای خواهرزاده خود + عکس

به گزارش دیارمیرزا ، حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت مقام زن(مادر) و روز معلم و کارگر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: باید کسی انتخاب شود که بتواند به مردم گیلان نیز خدمت نماید، چرا که استان گیلان پشتوانه خوبی را در رابطه با مسائل […]

به گزارش دیارمیرزا ، حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت مقام زن(مادر) و روز معلم و کارگر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: باید کسی انتخاب شود که بتواند به مردم گیلان نیز خدمت نماید، چرا که استان گیلان پشتوانه خوبی را در رابطه با مسائل سیاسی به خود ندیده است. امید است در دولت آینده استان گیلان بتواند در هیات دولت و رده های بالای کشور افرادی را داشته باشد زیرا استان گیلان پتانسیل و استعدادهای خوبی را در خود جای داده است.

وی با اشاره به راه آهن گیلان افزود: اگر حدود یکسال پیش از من سوال می شد، می گفتم راه آهن گیلان با توجه بودجه تعیین شده و تورم حاکم بر جامعه تا ۱۵ سال دیگر راه نخواهد افتاد؛ اما تمام تلاش مسئولان این است که تا تیر ماه با ریل گذاری از دوطرف نهایتا تا آخر سال، راه آهن گیلان تحقق یابد.

در این همایش که بعد از ظهر روز جمعه در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار شده بود، تعدادی از مسئولین استان گیلان از جمله حسین عباس نژاد (مدیر اسنادو کتابخانه ملی استان گیلان)، رضا ثقتی(رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت)، امینی (مدیر عامل شرکت دخانیات گیلان)، ایوب نجف زاده (رئیس آموزش و پرورش گیلان)، صفایی (رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت)، کاووسی (مدیرکل دفتر استاندار گیلان) و مسئولین دیگری نیز حضور داشتند.

یکی دیگر از حاضرین در این همایش رئیس ستاد بانوان محسن رضایی بود که به همراه دیگر فعالین رضایی در گیلان به همایش آمده بود. استاندار گیلان نیز یکی از مهمانان این مراسم بود که به دلیل کسالت حضور نیافت.

این همایش که به نام گرامیداشت مقام زن(مادر)، روز معلم و کارگر برگزار شده بود، رنگ و بوی انتخاباتی داشت و یکی از اقوام نزدیک تأمینی (خواهر زاده اش) که در انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام نموده است از این تریبون استفاده کرده و از طرف دفتر ارتباطات این نماینده به سخنرانی پرداخت.(۸دی)

Share