واژگونی تانکر سوخت رسانی در کوچصفهان، جان سرنشین آن را گرفت

به گزارش دیارمیرزا سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز شنبه تانکر سوخت رسانی به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده در حاشیه جاده واژگون و دچار آتش سوزی شد. وی اظهار داشت: این تانکر پس از واژگون شدن […]

به گزارش دیارمیرزا سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز شنبه تانکر سوخت رسانی به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده در حاشیه جاده واژگون و دچار آتش سوزی شد.

وی اظهار داشت: این تانکر پس از واژگون شدن دچار آتش سوزی می شود که راننده آن جان سالم بدر می برد ولی سرنشین آن پس از خارج شدن از داخل تانکر در معرض شعله های آتش قرار می گیرد و بر اثر جراحات وارده، جانش را از دست می دهد.

سرهنگ رستگار خاطرنشان کرد: این تانکر که احتمالا حامل سوخت گازوئیل بود، با یک تیربرق مسیر نیز برخورد می کند و موجب قطع برق می شود.

وی تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در جاده رشت آباد کوچصفهان رخ داد و پلیس اولین گروهی بود که در محل حاضر شد و پس از مسدود کردن دو طرف جاده و با همکاری آتش نشانی، توانست از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

سرهنگ رستگار گفت: در مسیر راه به یک مغازه کوچک و قدیمی نیز در حاشیه جاده خسارت جزئی وارد شد.

وی با بیان اینکه این تانکر سوخت رسانی و محموله آن تماما در آتش سوخت، افزود: میزان خسارت وارده از سوی سازمان آتش نشانی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در دست بررسی است.

Share