نمایندگان خوزستان در اعتراض به رحیمی، نشست هیأت دولت را ترک کردند!

به گزاش دیار میرزا سفر هیأت دولت به استان خوزستان هم بی‌حاشیه نبود؛ حاشیه‌هایی که رئیس جمهور با بازی پرچم بین خود و اسفندیار رحیم مشایی پدید آورد و حاشیه‌هایی که معاون اول رئیس جمهور در نشست هیأت دولت در این استان انجام داد و باعث شد که نمایندگان این استان  در واکنش به توهین […]

به گزاش دیار میرزا سفر هیأت دولت به استان خوزستان هم بی‌حاشیه نبود؛ حاشیه‌هایی که رئیس جمهور با بازی پرچم بین خود و اسفندیار رحیم مشایی پدید آورد و حاشیه‌هایی که معاون اول رئیس جمهور در نشست هیأت دولت در این استان انجام داد و باعث شد که نمایندگان این استان  در واکنش به توهین رحیمی به مردم خوزستان، جلسه را ترک کنند؛ جلسه و سفری که نمایندگان استان خوزستان بر این باورند، بیش از آن که سفری برای حل مشکلات مردم باشد، سفری تبلیغاتی برای معرفی کاندیدای دولت بوده است!

به گزارش «تابناک»، در همین باره سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: امروز در دومین روز سفر هیأت دولت به استان خوزستان، نشست هیأت دولت به ریاست آقای رحیمی تشکیل شد و نمایندگان استان خوزستان در جایگاهی که در آخر سالن بود، مستقر شدند.بنا بر این گزارش، اما در حین جلسه هیأت دولت، یکی از نمایندگان این استان به یکی از مصوبات دولت معترض شد و گفت: این مصوبه پیشتر تصویب شده است و شما به جای اینکه مصوبات جدید یا تکراری داشته باشید، مصوبات گذشته را اجرا کنید. به دنبال اعتراض این نماینده خوزستان، ‌‌رحیمی، معاون اول رئیس جمهور ـ که ریاست جلسه را بر عهده داشت ـ واکنش نشان داد و ‌از نماینده خواست که نوبت بگیرد و بعد صحبت کند.

اما این نماینده مجلس ‌در پاسخ گفت: ما هیأت دولت را همراهی می‌کنیم‌ تا در جریان جزییات مصوبات قرار بگیریم و کمک دهنده در این راه باشیم؛ بنابراین، اگر بناست ما از جریان تصمیم‌گیری کنار گذاشته شویم، چرا ما را به نشست هیأت دولت دعوت می‌کنید؟
رحیمی در واکنشی دیگر گفت: ما به شما احترام می‌گذاریم که شما را دعوت می‌کنیم. اگر هم تمایلی به ماندن ندارید، می‌توانید جلسه را ترک کنید.در این هنگام نمایندگان استان خوزستان به دلیل توهین به مردم خوزستان و به دلیل اینکه این سفر را سفری کاملا تبلیغاتی می‌دانستند، جلسه را ترک کردند.
گفتنی است، به نظر می‌رسد‌ این حاشیه‌ها در سفرهای پایانی دولت به استان‌ها روز به روز بیشتر ‌شود؛ سفرهایی که با نزدیکی به زمان انتخابات، رنگ و بویی تبلیغاتی به خود می‌گیرد و کمتر برای گره‌گشایی از کار مردم انجام می‌شود.

Share