نماینده گیلانی مجلس نهم رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی+عکس

به گزارش دیارمیرزا در پی انتشار خبری در رابطه با همکاری عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار منجیل و لوشان با حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایگاه خبری تحلیلی ۸دی گفت و گویی با وی انجام داد که توجه شما را بدان جلب می نماییم:  دیروز عکس های ثبت نام روز اول انتخابات […]

به گزارش دیارمیرزا در پی انتشار خبری در رابطه با همکاری عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار منجیل و لوشان با حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایگاه خبری تحلیلی ۸دی گفت و گویی با وی انجام داد که توجه شما را بدان جلب می نماییم:

 دیروز عکس های ثبت نام روز اول انتخابات را که مرور می کردیم شما را همراه با حجت الاسلام روحانی در ستاد انتخابات دیدیم آیا این صحت دارد؟

حکیمی: بله درست است.

roohani3

 آیا شما جزء حامیان  آقای روحانی هستید؟

حکیمی: انشاءالله بعنوان رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آقای روحانی در کل کشور هستم.

 در انتخابات مجلس شورای اسلامی شما بعنوان اصولگرا ثبت نام کردید، از طرف دیگر آقای روحانی در مواضعشان مشخص است که از جریان اصولگرا نیستند و در اظهارات اخیر وی در دانشگاه شهید بهشتی بحث همکاری با آقای خاتمی وهاشمی را مطرح کردند، بفرمایید این دو موضع چطور قابل جمع شدن است؟

حکیمی: شما چرا اینطور میفرمایید ایشان رسماً عضو جامعه روحانیت مبارز هستند آیا جامعه روحانیت مبارز اصولگراست یا اصلاح طلب است؟

roohani2

آیا آقای خاتمی و هاشمی اصولگرا هستند؟

حکیمی: ایشان با اقای هاشمی وخاتمی همکاری دارند.ایشان فراجناحی هستند و مورد وثوق صد در صد حضرت آقا هستند.

 بر چه اساسی میفرمایید ایشان مورد وثوق صد در صد حضرت آقا هستند؟

حکیمی: برای اینکه ۲۴سال نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی است ونماینده ایشان در پرونده هسته ای است ومورد وثوق صد در صد حضرت آقا هستند.

 پس شما ایشان را در جبهه اصولگرایی می دانید؟

حکیمی: ببینید من اطلاع دقیق دارم ، چون در کارگروه پیگیری فرامین حضرت آقا هستم، اطلاع دقیق دارم ایشان مورد وثوق صد در صد حضرت آقاست. ایشان با تفکر وحدت ملی آمده و همه جناح ها ایشان را قبول دارند و آدم بی حاشیه ای هست و هرگز چپ نبودند.

 خودشان گفته اند خاتمی مشوق من برای حضور در انتخابات بوده و جریان اصلاحات بصورت کامل از ایشان حمایت می کند.

حکیمی: پس چون اصلاح طلبان از ایشان حمایت کرده اند ایشان اصلاح طلب هستند؟ این که استدلال صحیحی نیست.

حتماً جریان اصلاحات یک قرابت فکری وسیاسی در ایشان دیده که از وی حمایت کرده ؟

حکیمی: نه ایشان بعنوان شخصی که فرا جناحی عمل کرده در سخنرانی دیروزشان هم گفتندکه با تمام عقلای جریان اصلاحات و اصولگرا ارتباط برقرار کرده اند.

 آیا شما خاتمی را جزء عقلای جریان اصلاحات می دانید؟

حکیمی: من کی چنین حرفی زدم. ایشان گفته من از آقای خاتمی نظر خواستم و خاتمی گفته در انتخابات حضور پیدا کنید ولی نگفتند خاتمی مشوق من بوده! و خودشان تصمیم برای حضور در انتخابات گرفته اند.

ایشان در سخنرانی دیروز(۱۷/۲/۹۲) خود در دانشگاه شهید بهشتی گفتند: “خاتمی مشوق من برای حضور در انتخابات بوده است”.(لینک خبر)

حکیمی: کی چنین سخنرانی کرده اند ؟ تازگی گفته اند؟ این سخنرانی را من نشنیدم ولی کلیت مطلب این است که مورد تأیید مقام معظم رهبری هستندو شک نکنید، اطلاع دقیق دارم.


آقای حکیمی از جمله کاندیداهای نمایندگی مجلس بودند که با شعار اصولگرایی در انتخابات مجلس شرکت نمودند. البته بر کسی پوشیده نیست که در هفته های اخیر آقای هاشمی و آقای خاتمی که از لیدرهای فکری جریان فتنه هستند و حتی وزیر اطلاعات از آقای هاشمی بعنوان ایجاد کننده فتنه نام برد (لینک) حمایت همه جانبه ای را از حسن روحانی انجام داده اند تا جاییکه فرزندان هاشمی او را هاشمی جدید می خوانند و سمت مشاوری او را بر عهده گرفته اند. از طرف دیگر مشورت با خاتمی و تمجید روحانی از وی ، فرهیخته خواندن خاتمی بعد از فتنه گریهای وی در اتفاقات فتنه ۸۸ و انتخاب شعار و چاپ پوستر “درود بر خاتمی سلام بر روحانی” همه از نزدیکی وی با خاتمی خبر می دهد. حال چگونه برخی که با نام اصولگرایی به مجلس وارد شده اند از مسئولان اصلی ستاد حسن روحانی شده اند جای سوال دارد؟

این استدلال هم که “حسن روحانی بدلیل اینکه ۲۴سال نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی است مورد وثوق رهبریست” شاید بی نیاز به پاسخ باشد چرا که شاهد این هستیم رهبر معظم انقلاب بدلیل جایگاه رهبری کل نظام از برخی افراد حتی نظیر موسوی خوئینیها در مجمع تشخیص استفاده نمودند و مشی ایشان به حفظ این شخصیتها تا حد ممکن است.و از طرفی دیگر جایگزینی سعید جلیلی بجای وی می تواند گویای بسیاری از مطالب باشد و بازهم  انتصاب برخی افراد به پستهای نظام را مگر می توان بعنوان مورد وثوق صد در صد رهبری قلمداد نمود؟ خود روحانی نیز در جاهای مختلفی سعی نموده است  اشتباهات تیم مذاکرات هسته ای  و تعلیق برنامه های هسته ای ایران را بر عهده رهبر معظم انقلاب بگذارد.

“ درود بر خاتمی ، سلام بر روحانی” که  از شعارهای حامیان روحانی توسط اعضای ستادش در میتینگ های انتخاباتی وی و در حضورش داده می شد به چه معناست؟

لازم بذکراست محمد باقر نوبخت نماینده سابق مردم رشت و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه نیز سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی می باشد

IMG14334804

برخی از اظهار نظرهای حسن روحانی در هفته های اخیر:

 – کسی که به مدت یک سال و نیم جلسات متعدد گذاشت و حصر را از روی ایشان برداشت من بودم و برداشتن حصر با نامه من و از دبیر‌خانه شورای عالی امنیت ملی انجام شد

– من با آقای هاشمی مدت‌ها کار کرده‌ام. آقای هاشمی فرمانده جنگ بود و من معاون وی بودم. ایشان جانشین فرمانده کل قوا شد و من معاون وی بودم و همواره بعد از انقلاب با ایشان کار کرده‌ام و به هاشمی به‌عنوان یک فرد توانمند و یک متفکر در مسائل دینی و سیاسی اعتقاد دارم. با آقای خاتمی هم ۸ سال کار کرده‌ام. در دولت آیندۀ خود، از نظرات آقایان هاشمی و خاتمی و دیگر نخبگان هم استفاده خواهم کرد.

– آقای هاشمی را از ارکان انقلاب می‌دانم .

– تداوم رابطه خصمانه میان ایران و آمریکا مسیر درستی نیست.

– جلو و عقب بردن روسری اسلامی کردن دانشگاه نیست.

– ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی با ایجاد دلهره در دل دختران، شایسته انقلاب اسلامی و ایران نیست

– من قبل از اینکه تصمیم بگیرم با خیلی ها حرف زدم از جمله آنها آقایان خاتمی و هاشمی بوده اند.

– اگر بزرگان انقلاب خاتمی و هاشمی بخواهند کاندیدا شوند موجب شور و هیجان است.

خاتمی یک شخصیت فرهیخته است و آقای هاشمی از ارکان این نظام است.

– آقای خاتمی هم به نحوی من را تشویق کرده است.

اگر از حوادث ۸۸ به عنوان یک فتنه نام ببریم باید از قبل از رای گیری درباره آن صحبت کنیم نه بعد از رای گیری؛ فتنه از زمانی شروع شد که در صدا و سیما تهمت های ناروا زده شد.

– کشور مدیر می خواهد نه نوکر.

– ما باید در این انتخابات کاری کنیم که مردم به صندوق رای اطمینان پیدا کنند. هیچ خیانتی در کشور بالاتر از خیانت به صندوق ملی نیست .باید تردیدها را برطرف کنیم. 

14017023_5717277aefbf

اظهار نظر دیگران در مورد این رابطه نیز جالب توجه است:

یونسی (وزیر اطلاعات خاتمی): در صورت وارد شدن هاشمی به عرصه انتخابات روحانی از کاندیداتوری برای ریاست جمهوری انصراف می دهد/  روحانی برای ادامه دادن راه هاشمی و خاتمی وارد این عرصه شده است.

-یاسر هاشمی(مشاور حسن روحانی):جمع بندی من روی حسن روحانی است. حسن روحانی با مشورت هاشمی و خاتمی به صحنه آمده است.

Share