گرانی و بیکاری بیداد می‌کند، احمدی‌نژاد شعار انتخاباتی می‌دهد

به گزارش دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده،درباره صحبت‌های اقتصادی امروز رئیس جمهور در جمع مردم اصفهان، گفت: من درباره صحبت‌های رئیس جمهور زیاد به وی ایراد نمی‌گیرم چراکه احمدی‌نژاد در ۸ سال گذشته نشان داده که با الفبای اقتصادی بیگانه است و با توجه به روحیاتی که دارد از کارشناسان اقتصادی استفاده نمی‌کند. نماینده مردم رشت در مجلس […]

به گزارش دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده،درباره صحبت‌های اقتصادی امروز رئیس جمهور در جمع مردم اصفهان، گفت: من درباره صحبت‌های رئیس جمهور زیاد به وی ایراد نمی‌گیرم چراکه احمدی‌نژاد در ۸ سال گذشته نشان داده که با الفبای اقتصادی بیگانه است و با توجه به روحیاتی که دارد از کارشناسان اقتصادی استفاده نمی‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: فرض کنید کسی علم یک موضوعی را ندارد اما اگر خروجی و نتایج امری را نگاه کند متوجه می‌شود که عمل انجام داده شده غلط است حال با این حساب آقای احمدی‌نژاد جواب دهد با تمام تئوری‌هایی که داشته در کجای وضعیت اقتصادی کشور قرار گرفته است.IMG13095958.jpg

وی در تشریح اینکه امروز کشور در چه وضعیت تورم و رکود قرار دارد، تصریح کرد: به ما خبر می‌دهند که مردم حتی قدرت خرید یک روغن را هم ندارند و قیمت گوشت لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: آقای احمدی نژاد شعار ندهد بلکه بگوید تئوری‌هایش چه خروجی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: احمدی‌نژاد ۸ سال برای کارکردن از حمایت‌های رهبرمعظم انقلاب و تمام مردم برخوردار بود و قوه مقننه و قوه قضائیه بارها با رئیس جمهور همکاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون زمان شعار دادن رئیس جمهور نیست، یادآور شد: احمدی نژاد باید خروجی عملکرد خود را ببیند که چه بلایی بر سر مردم آورده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه در بدترین شرایط اقتصادی هستیم، توضیح داد: گرانی و بیکاری بیداد می‌کند، جوانان تحصیل کرده از مشکلات افسرده شده و اوضاع درمان نابسامان است و در چنین شرایطی رئیس جمهور تمام انرژی خود را برای انتخابات گذاشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: احمدی‌نژاد چون در ۲ دوره قبل ریاست جمهوری با شلوغ کاری‌ پیروز انتخابات شد تلاش می‌کند تا دوباره از همین شیوه‌ها بهره بگیرد اما باید بداند که دستش برای مردم رو شده است

Share