نماینده رشت:کارگزاران واصلاحات به دنبال ائتلاف ساختگی هستند

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت گفت: جریان اصلاحات و کارگزاران و یا هر مجموعه ی دیگری که در مقابل نظام بایستد، در فتنه همصدا خواهند شد؛ آنها به دنبال ائتلاف ساختگی هستند. غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانا در خصوص پیوند مجدد اصلاح‌طلبان و کارگزاران در اننخابات […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت گفت: جریان اصلاحات و کارگزاران و یا هر مجموعه ی دیگری که در مقابل نظام بایستد، در فتنه همصدا خواهند شد؛ آنها به دنبال ائتلاف ساختگی هستند.

غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانا در خصوص پیوند مجدد اصلاح‌طلبان و کارگزاران در اننخابات ریاست جمهوری ۹۲ اظهار داشت: مجموعه هایی که در مقابل مجموعه ی اصولگرا ها بودند، امروز در قالب یک سبد انتخاباتی به این عرصه ورود پیدا کرده‌اند. بنابراین اصولگراها باید با وحدت، یک کاندیدا داشته باشند و از تکثر کاندیدا خوداری کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره برخی طرح های جریان فتنه گفت: رویکرد این جریان از ابتدا ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود،‌ لذا در این راه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و از هر فرصتی که بتوانند ضربه‌ای به حیثیت نظام بزنند استفاده خواهند کرد.

جعفرزاده نسبت به فتنه های جدید در انتخابات ۹۲ هشدار داد و افزود:جریان اصلاحات و کارگزاران و یا هر مجموعه ی دیگری که در مقابل نظام بایستد در نهایت باهم همصدا خواهند شد. چراکه همه آنها مجموعه نظام و ولایت را در مقابل خودشان می بینند؛ رفتار آنها یک رفتار طبیعی است و می خواهند از اقلیت جامعه انسجام و ائتلافی ساختگی برای خود ایجاد کنند.

نماینده مردم رشت گفت: مردم هوشمند کشورمان هیچ‌گاه نظام و رهبری معظم انقلاب را تنها نگذاشته اند؛ بنابراین کسانی که نقشه ای در دلشان دارند، بدانند اگر مردم به جایی برسند و بفهمند که آن گروه و مجموعه در سدد ضربه زدن به نظام هست، قطعا آنها را تنها خواهند گذاشت.

جعفرزاده  با یادآوری سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تحقق حماسه سیاسی، گفت: انشاءالله به کوری چشم دشمنان و با مشارکت حداکثری، حماسه ی سیاسی تاریخی و بسیار بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

این نمایند مجلس تاکید کرد: علی رغم نقشه ها و تمام دسایس دشمن که به هدف ناامید و دلسرد کردن مردم برای همراهی با انقلاب صورت می گیرد، مردم همیشه به وظیفه خودشان عمل کرده اند و به برکت شهدا  شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ خواهیم بود.

وی در پایان افزود: بعد از تحقق یک انتخابات پرشور و ملی و حماسه ی سیاسی، قطعا باید به سمت تحقق شعار  حماسه ی اقتصادی حرکت کنیم./دانا

Share