نماینده رشت:رییس جمهورازعاقبت بنی صدر عبرت بگیرد واستغفارکند

به گزارش دیار میرزا غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مجلس نیوز ،گفت: اظهارات رییس جمهور در خصوص این که دولت می خواهد یارانه ۲۵۰ هزار تومانی بدهد اما برخی آقایان اجازه نمی دهند به حق متاثر کننده بود چرا که به نظر می رسد دولت دهم و رییس آن با این […]

به گزارش دیار میرزا غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مجلس نیوز ،گفت: اظهارات رییس جمهور در خصوص این که دولت می خواهد یارانه ۲۵۰ هزار تومانی بدهد اما برخی آقایان اجازه نمی دهند به حق متاثر کننده بود چرا که به نظر می رسد دولت دهم و رییس آن با این برنامه ریزی ها برای توزیع یارانه نقدی قصد این را دارد که کشور را با خاک یکسان کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب با انتقاد از این ادبیات رییس جمهور تصریح کرد: این دست از اظهارات قرار دادن مردم در برابر نظام است.images

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تاکید کرد: ایشان چند روزی است که حرف هایی را می زند که این حرف ها بسیار خطرناک و انحرافی است و آقای احمدی ن‍ژاد در حال عبور از خطر قرمز ها است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از اظهارات احمدی نژاد در جمع مردم خوزستان گفت: چه کسی به ایشان اجازه داده است که در بین مردم بگوید : “به من گفته اند تو را می زنیم و گوشه ای می اندازیم”؟ آیا این ادبیات در شان یک رییس جمهور است؟ این رفتار به راستی متاثر کننده و نگران کننده است و برای رییس جمهور یک کشور شرم آور است.

وی خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: آقای احمدی نژاد شما رییس جمهور این کشور هستید  باید در مقام پدر این ملت رفتار کنید اما به نظر می رسد هیچ هدفی به جز ایجاد مشکل برای نظام ندارید.

جعفر زاده ایمن آبادی هم چنین خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد به دنبال ایجاد مشکل برای کشور است وگرنه هیچ آدم عاقلی این دست از اظهارات را بیان نمی کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات رفتارهای رییس جمهور را نشان از در راه بودن فتنه جدیدی برای انتخابات پیش رو توصیف و تصریح کرد: فتنه جدید از جانب دولت در راه است و داستان آن با فتنه ۸۸ فرق می کند و آقای احمدی نژاد نمی تواند با وعده و وعید های مالی به زور کاندیدای خود را در انتخابات پیروز کند.

وی ادامه داد: مردم این بار آگاه و هوشیار هستند و تحت نظر رهبری حرکت می کنند و آقای احمدی نژاد و هر احدی دیگری حتی نمایندگان مجلس باید به یاد داشته باشند که هر رایی که از جانب ملت دارند، این رای را مدیون ولایت پذیری و ولایت مداری خود هستند و اگر ذره ای پای خود را از مسیرولایت کج کنند با قهر و تودهنی محکم مردم رو به می شوند.

جعفر زاده ایمن آیادی تاکید کرد: صحبت های آقای احمدی نژاد در خوزستان صحبت های بسیار زشت و ناپسندی بود و من به عنوان یک ایرانی از این اظهارات خجالت کشیدم.

وی ادامه داد:امیدوارم آقای رییس جمهور هر چه سریع تر استغفار کند.

جعفر زاده ایمن آبادی با تاکید بر این که رییس جمهور باید بیش تر در تاریخ انقلاب دقت و از آن عبرت بگیرد، گفت: آقای احمدی نژاد به تاریخ انقلاب نگاه کند و از آخر و عاقبت بنی صدر عبرت بگیرد.

وی با بیان این که احمدی نژاد حرف هایی می زند که اپوزسیون را خوشحال می کند، تاکید کرد: آقای احمدی نژاد بداند که نه در بین اپوزسیون جایی دارد و نه دیگر بچه های حزب اللهی گول حرف های ایشان را می خورند  به خاطر داشته باشد که در هیچ کدام طرف جای ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: به عنوان یک برادر کوچک تر به آقای احمدی نژاد نصیحت می کنم این دوماه پایانی را آبرومندانه از سیستم خارج شود.

Share