نماینده رشت:همراهی احمدی‌نژادبا مشایی شأن ریاست جمهوری را کاهش داد

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، در رابطه با حضور کاندیداها در دانشگاه ها گفت: حضور کاندیداها به جهت اینکه دانشجویان از اقشار جوان جامعه و نسبت به دیگر اقشار پویاتر و پرتلاش تر هستند پاسخ گویی به آنها به حهت ترویج افکار عمومی و پاسخ گویی […]

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، در رابطه با حضور کاندیداها در دانشگاه ها گفت: حضور کاندیداها به جهت اینکه دانشجویان از اقشار جوان جامعه و نسبت به دیگر اقشار پویاتر و پرتلاش تر هستند پاسخ گویی به آنها به حهت ترویج افکار عمومی و پاسخ گویی به این قشرعزیز خوب و ضروری است و کاندیداها می بایست به صورت شفاف و دقیق به سوالات دانشجویان پاسخ دهند.

 وی تعدد کاندیداها دریازدهمین دوره ریاست جمهوری را نشان از خودشیفتگی و وابستگی به دنیا و رسیدن به پست و مقام دانست.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ویژگی های فرد اصلح برای ریاست جمهوری بیان کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید فردی با روحیه ولایت پذیری بالا، به دور از خودسری و تنش باشد.

 جعفر زاده تصریح کرد: فرد اصلح باید عالم به علم اقتصاد باشد و الفبای اقتصاد را بداند و در مرحله ای که اقتصاد کشورحالت بحرانی دارد مشکل اقتصاد جامعه را حل کند.

 وی تاکید کرد : مردم برای انتخاب فرد اصلح تحقیقات لازم را انجام بدهند و انتخابشان به مانندانتخاب هندوانه سر بسته ای نباشد که هیچ شناختی نسبت بهش نداشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جریان انحرافی گفت: من از حضور احمدی نژاد در وزارت کشور تاسف می خورم؛ زیرا با ورود خود شأن ریاست جمهوری را کاهش داد.

جعفر زاده خاطرنشان کرد: مردم تابع ولایت هستند و احمدی نژاد با حضور خود و مشایی در سفرهای استانی جز تبلیغ انتخاباتی کار دیگری نکرده است و کسی که از مسیر ولایت خارج شود اعتماد و اعتباری در بین مردم ندارد.

Share