نعیمی:رزمایش آمریکا، زیر سایه حضور مقتدرانه ناو جماران در منطقه

  به گزارش دیار میرزا صفر نعیمی‌رز، با یادآوری حضور ناوشکن ایرانی جماران در محل مانور نظامی مین‌روبی آمریکا و ۴۰ کشور در خلیج فارس، گفت: به‌طور حتم این‌گونه اقدامات نشان‌دهنده اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌الملل است. نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش […]

20948_orig

 

به گزارش دیار میرزا صفر نعیمی‌رز، با یادآوری حضور ناوشکن ایرانی جماران در محل مانور نظامی مین‌روبی آمریکا و ۴۰ کشور در خلیج فارس، گفت: به‌طور حتم این‌گونه اقدامات نشان‌دهنده اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌الملل است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حوزه دریاداری و دریابانی در جایگاه نخست منطقه قرار دارد، افزود‌: حضور ناوکشن جماران در محل مانور آمریکا و ۴۰ کشور، تمام اقدامات و ادعاهای این کشورها را به حاشیه برد.

وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با هر گونه تعرض و حمله‌ای را دارد، یادآور شد: به‌طور حتم ارتش به هیچ کشوری اجازه قدرتنمایی نمی‌دهد، از طرف دیگر هیچ کشوری توان مواجهه با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه شگرد و نگرش نیروی نظامی کشور تنها دفاعی و همزیستی مسالمت‌آمیز است، تصریح کرد: در صورت به خطر افتادن منافع ایران در منطقه، منافع دیگر کشورها را تأمین نمی‌شود، از این‌رو پیشنهاد می‌کنیم که کشورهای منطقه و کشورهای فرا منطقه‌ای از هر گونه اقدام تحریک‌آمیز اجتناب کنند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه امنیت خلیج‌فارس در تمام اوقات بر عهده کشورهای منطقه است، تصریح کرد:‌ دخالت نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس به نفع کشورهای منطقه نبوده و موجب ایجاد تنش در منطقه می‌شود.

ناوشکن ایرانی جماران روز گذشته(دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) در محل مانور نظامی مین‌روبی آمریکا و ۴۰ کشور در خلیج فارس حضور یافت، منابع اعلام کرده‌اند که ناوشکن جماران در کنار کشتی های غربی و چیزی در حدود فاصله یک مایلی آنها توانسته است جایگاه بسیار خوبی را از لحاظ کسب تجربه های بین المللی به دست آورد.

Share