ندیمی:به‌روز نبودن کتب معضل بزرگ کتابخوان‌ها است

به گزارش دیار میرزا  ایرج ندیمی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اهمیت کتابخوانی در استان اظهار کرد: کتاب‌های تألیف شده باید با مسایل و شبهاتی که در فضای مجازی و ماهواره‌ها منتشر می‌شود، رقابت کرده و پاسخگوی نیازهای مخاطبانشان باشند. وی افزود: این امر تنها با همت نویسندگان و ناشران محقق می‌شود و […]

به گزارش دیار میرزا  ایرج ندیمی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اهمیت کتابخوانی در استان اظهار کرد: کتاب‌های تألیف شده باید با مسایل و شبهاتی که در فضای مجازی و ماهواره‌ها منتشر می‌شود، رقابت کرده و پاسخگوی نیازهای مخاطبانشان باشند.

وی افزود: این امر تنها با همت نویسندگان و ناشران محقق می‌شود و انتظار می‌رود در این برهه زمانی که جوانان و نوجوانان کشورمان با بمباران اطلاعاتی مواجه هستند ناشران نیز کتب مفیدی را برای ارائه داشته باشند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نماینده لاهیجان شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود قشر مشتاق به مطالعه، اذعان کرد: نبود فضای مناسب در کتابخانه‌ها و به روز نبودن کتب از جمله بزرگ‌ترین معضل‌های پیش روی قشر کتابخوان هستند.

وی با ضعیف توصیف‌کردن تبلیغات صورت گرفته در حوزه کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: ارتباط نویسندگان با مطبوعات و خبرگزاری‌ها و جلسات نقد کتاب از عوامل مهم و تأثیر‌گذار برای تبلیغ کتاب و معرفی نویسندگان به جامعه‌ هستند که در کشور ما چندان به این مباحث توجه نمی‌شود.

Share