ندیمی،جذب توریست، درآمدی که از آن جا ماندیم

دیار میرزا رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، با بیان اینکه صنعت گردشگری از جمله درآمدزاترین بخش‌ها در منابع درآمدی کشورهای مختلف جهان محسوب می‌شود، گفت: جذب توریست و گردشگر درآمدی است که از آن جا ماندیم. ایرج ندیمی،با بیان اینکه صنعت گردشگری و توریسم از جمله درآمدزاترین بخش‌ها در منابع درآمدی کشورهای مختلف جهان محسوب می‌شود، توضیح […]

دیار میرزا رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، با بیان اینکه صنعت گردشگری از جمله درآمدزاترین بخش‌ها در منابع درآمدی کشورهای مختلف جهان محسوب می‌شود، گفت: جذب توریست و گردشگر درآمدی است که از آن جا ماندیم.

ایرج ندیمی،با بیان اینکه صنعت گردشگری و توریسم از جمله درآمدزاترین بخش‌ها در منابع درآمدی کشورهای مختلف جهان محسوب می‌شود، توضیح داد: در حوزه گردشگری باید مسئولان مربوطه بپذیرند که گردشگران خارجی تنها برای دیدن چند اثر تاریخی به یک کشور نمی‌آیند که حتی در همین حوزه نیز به اندازه‌ای در حفظ و نگهداری آثار تاریخی ضعیف عمل شده که دیگر اثری برای مشاهده باقی نمانده است.

نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رونق دادن به صنعت درآمدزای گردشگری نیاز به تهیه زیر ساخت‌هایی همچون تامین حمل ونقل آسان، امکانات رفاهی و سایر امور خدمات رسانی دارد که به دلیل مشکلات مربوط به افزایش قیمت تورهای گردشگری در ایران متاسفانه در این حوزه موفقیت چندانی کسب نکرده ایم چرا که توریست‌ها به دنبال تفریحی ارزان هستند.

وی ادامه داد:‌ به لحاظ فرهنگی نیز در جامعه ایران ارزش‌هایی وجود دارد که در دنیا موجود نیست و جامعه اسلامی برخی کارهای ضد ارزشی گردشگران را نمی‌پذیرند از این رو افکار عمومی جامعه اجازه ورود برخی از توریست‌ها که با اهدافی منافی حیا و عفت وارد کشور می‌شوند، نخواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: بحث دیگری که مانع جذب گردشگران به ایران می‌شود تبلیغات وسیع ضدایرانی رسانه‌های معاند و خارجی است، در این زمینه غرب قصد دارد تا با ایجاد جو ایران هراسی مانع از ارتباط بر قرار کردن جمهوری اسلامی ایران با ملت‌های جهان شود.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت اندیشیدن تمهیداتی برای جذب توریست به کشور، گفت: واقعیت آن است که جذب توریسم امروز به منبع درآمدی خوبی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده این در حالی است که ایران با وجود جاذبه ها و آثار تاریخی بسیار از این منبع درآمد محروم مانده است

Share