نتایج جلسه هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش دیارمیرزاعضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با جمع‌بندی‌ها و تشکیل جلسه بعدی هیئت مدیره ان‌شاءلله سرمربی پرسپولیس معرفی می‌شود. نژاد‌فلاح اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و صمیمانه‌ای را برگزار کردیم و برنامه‌های رویانیان و مذاکراتش با گزینه‌ها را مورد بحث قرار دادیم. به نقل از فارس، وی افزود: نقاط قوت گزینه‌های عزیز خیلی […]

به گزارش دیارمیرزاعضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با جمع‌بندی‌ها و تشکیل جلسه بعدی هیئت مدیره ان‌شاءلله سرمربی پرسپولیس معرفی می‌شود.

نژاد‌فلاح اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و صمیمانه‌ای را برگزار کردیم و برنامه‌های رویانیان و مذاکراتش با گزینه‌ها را مورد بحث قرار دادیم.

به نقل از فارس، وی افزود: نقاط قوت گزینه‌های عزیز خیلی خوب بود اما سؤالاتی نیز اعضای هیئت مدیره داشتند که قرار شد پاسخ‌های این سؤالات را رویانیان در جلسه‌ای با گزینه‌ها بگیرد و سپس در جلسه بعدی آنها را ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: ظرف دو یا سه روز آینده جلسه بعدی هئیت مدیره را برگزار خواهیم کرد و با توجه به سوابق پرسپولیس که در فصول گذشته با وجود اینکه مربی خارجی خوب جذب کرده اما به نتیجه نرسیده با مربی ایرانی که از پیشکسوتان باشگاه است کار خود را آغاز می‌کنیم.

وی در پاسخ سؤالی که چرا دایی به پرسپولیس نیامد گفت: ما موافق دایی بودیم اما شاید دیر اقدام کردیم و ایشان هم با راه‌آهن قرارداد بسته بود. دایی یکی از اسطوره‌های جهان است و افتخار می‌کنیم که در پرسپولیس میزبان او باشیم اما این راه برای دایی وجود داشت که به پرسپولیس بیاید و اگر الآن هم بخواهد این کار را انجام دهد فضا آماده است اما با صحبت‌هایی که با او داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایشان به قراردادش پایبند است و به همین دلیل به گزینه‌های دیگر فکر کردیم.

وی در پایان در خصوص آشتی با رویانیان نیز گفت:‌ اتفاق خاصی پیش نیفتاده، بود من فقط نظرم را بیان کردم. خواهشی از رویانیان داشتم که ایشان نپذیرفت. حالا با قدرت کارمان ان‌شاءالله ادامه خواهیم داد.

Share