مهندس جعفرزاده : همه بدخواهان بدانند که مردم تابع ولایت مطلقه فقیه هستند

به گزارش  دیار میرزا به نقل از خبرنگار مهر،غلامعلی جعفرزاده شامگاه جمعه در جشن بزرگ حماسه سازان در رشت افزود: اعتبارات لازم برای این مهم در لایحه بودجه پیش بینی شده است اگر دولت مخالفت نکند تمامی مطالبات پرداخت خواهد شد. وی همچنین با بیان اینکه با کسی دشمنی و خصومت ندارد، گفت: نماینده مجلس […]

به گزارش  دیار میرزا به نقل از خبرنگار مهر،غلامعلی جعفرزاده شامگاه جمعه در جشن بزرگ حماسه سازان در رشت افزود: اعتبارات لازم برای این مهم در لایحه بودجه پیش بینی شده است اگر دولت مخالفت نکند تمامی مطالبات پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه با کسی دشمنی و خصومت ندارد، گفت: نماینده مجلس باید از حقوق و مطالبات به حق تمامی آحاد مردم دفاع کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همواره سرباز رهبری و نوکر مردم است، گفت:  به این سربازی و نوکری افتخار می کند.

فقط باید گوش به دستور و فرمان رهبری داد

وی در ادامه سلامت را محور توسعه پایدار دانست و افزود: امسال در لایحه بودجه سه هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان برای هزینه سلامت در کشور پیش بینی شده است  و دولت مکلف به پرداخت این هزینه است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه دستگیری اعضای شورای شهر رشت قلب مردم را جریحه دار کرده است، اظهارداشت: مردم رشت دارای فرهنگ غنی و کهن هستند.

وی با یادآوری اینکه با ابطال شورای شهر مخالف بوده است، گفت:  این حادثه به عنوان لکه ننگی بر تاریخ شهر رشت خواهد ماند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه با هرکسی که تخلف یا به بیت المال دست درازی کرد باید به شدت برخورد شود، اظهارداشت: محاکمه اعضای شورای شهر رشت باید در گلزار شهدای برگزار شود تا این افراد به شهیدان پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات شوراها به کسانی رای دهند که پیرو ولایت مطلقه فقیه، رهرو راه شهیدان و سلامتشان در جامعه به اثبات رسیده باشد.

جعفرزاده با اعلام اینکه ایران اسلامی رئیس جمهوری می خواهد که تابع ولایت مطلقه فقیه، سرباز رهبری و عاقل باشد، گفت: ملت ولایتمدار ایران فردی که دست رهبری را ببوسد و ۱۱ روز از خانه بیرون نیاید، هرگز به عنوان رئیس قوه مجریه قبول ندارد.

وی با عنوان اینکه در طول ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های خوبی در سطح کشور انجام گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار زیاد است، تصریح کرد: ایران کشوری سرمایه دار و غنی و دارای مردمانی خوب است نباید با یک تحریم تن این ملت بلرزد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و عضو ثابت کمیسیون تلفیق یادآورشد: دشمنان بدانند این مردم پیرو ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا هستند./

Share