مهرداد لاهوتی: عباسی از مجلس رای بالایی خواهد گرفت

  دیارمیرزامهرداد لاهوتی با اشاره به معرفی اسدالله عباسی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: آقای عباسی دارای خصوصیات و ویژگی هایی است و به همین دلیل از مجلس رای اعتماد بالا خواهد گرفت. نماینده لنگرود با اشاره به توانمندی و سوابق کاری عباسی، افزود: […]

 

دیارمیرزامهرداد لاهوتی با اشاره به معرفی اسدالله عباسی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: آقای عباسی دارای خصوصیات و ویژگی هایی است و به همین دلیل از مجلس رای اعتماد بالا خواهد گرفت.

نماینده لنگرود با اشاره به توانمندی و سوابق کاری عباسی، افزود: آقای عباسی سابقه چند دوره نمایندگی از حوزه انتخابیه رودسر و املش و همچنین معاونت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر عهده دارد که در واقع نشان دهنده توانمندی و تسلط ایشان بر امور است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه آقای عباسی در دوره سرپرستی در وزارتخانه مذکور تعامل بسیار خوبی با نمایندگان داشت، تصریح کرد: تعامل خوب وی با نمایندگان در کنار سخت کوشی و اخلاق توام با متانت و مردمی بودن باعث می شود تا نمایندگان رای خوبی به این نماینده سابق مجلس بدهند.

لاهوتی اضافه کرد: از آنجا که آقای عباسی سابقه نمایندگی دارد، نمایندگان شناخت خوب و ذقیقی از وی دارند و با سپردن مسئولیت وزارتخانه به وی دغدغه ایی نخواهند داشت.

اسداله عباسی روز چهارشنبه از سوی رئیس جمهور برای تصدی مسئولیت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد که بررسی صلاحیت وی در دستور کار روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت مجلس قرار دارد.

 

 

 

Share