مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي :

منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی موتور محرکه اقتصاد گیلان است

دیارمیرزا: سعید رحیمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد گفت: پویایی منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، شکوفایی شهرهای اطراف و استان را درپی خواهد داشت.

به گزارش دیار میرزا وبه نقل از خبرگزاری تسنیم  سعید رحیمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی  در نشست مشترک با مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با بیان اینکه این منطقه موتور محرکه اقتصاد گیلان است اظهار داشت: پویایی این منطقه شکوفایی شهرهای اطراف و استان را درپی خواهد داشت چراکه توسعه استان و منطقه آزاد لازم و ملزوم  هم بوده و یکی از سیاستهای این سازمان افزایش تعاملات دو سویه است که خوشبختانه تاکنون توفیقات بسیاری دراین زمینه حاصل شده است.

 SONY DSC

وی با اعلام اینکه قوانین این منطقه باید با درنظر داشتن سند چشم انداز توسعه استان  و طرح های جامع و راهبردی منطقه عملیاتی شود، افزود: اجرای قوانین باهمکاری مسئولین نهادهای مختلف و استفاده از ظرفیت های مدیریتی استان در جهت پیشرفت منطقه از اولویت های کاری ما می باشد چرا که بافعال سازی ظرفیت های قانونی، این منطقه به کانون توسعه اقتصادی گیلان تبدیل می شود و دراین میان اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان می تواند در تثبیت حاکمیت سازمان در محدوده مصوب هیات دولت نقش موثری ایفا نماید.

سعید رحیمی با تصریح براینکه تثبیت مالکیت براراضی متعلق به سازمان در محدوده ۳۲۰۰ هکتاری مهمترین اولویت ما برای تأمین زیرساخت لازم به منظور جذب سرمایه گذار است، اضافه کرد: توافقات نهایی برای حل مشکل حدود ۷۰ هکتار از اراضی محدوده با همکاری بنیاد شهید انجام شده است.

سیدجعفر مفیدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با بیان اینکه این منطقه می تواند مرکز جذب سرمایه گذارو افزایش میزان اشتغالزایی مولد استان باشد افزود: مناطق آزاد نقش بی بدیلی در دست یابی به اهداف توسعه ای کشور دارند و قوانین مترقی حاکم برآنها بسترهای لازم را برای نیل به نقشی که مناطق آزاد موفق جهان در عرصه اقتصادی و بین المللی ایفا کرده اند فراهم نموده است.

وی افزود: با عنایت به جایگاه منطقه آزاد انزلی به عنوان یک نهاد دولتی که از قوانین مخصوص به خود پیروی می کند برای هرگونه همکاری درجهت توسعه و پیشرفت منطقه آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.

مفیدی اضافه نمود: هم اکنون امکان ثبت و معامله با استفاده از شیوه های جدید الکترونیکی در این اداره کل وجود داشته و توسعه زیرساختهای خدمات دولت الکترونیک از مهمترین اولویت های ما می باشد.

گفتنی است معاون اداره کل و رئیس ثبت شهرستان بندرانزلی و معاونین، مشاورین منطقه آزاد نیز دراین نشست حضور داشتند.

Share