ضرغامی در جمع خبرنگاران :

مناظره‌ها حتما زنده است/سیاست رسانه ملی تخریب کسی نیست

به گزارش دیارمیرزا : عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان شاء الله با توجه به تعداد نهایی نامزدهای انتخابات، برنامه دقیق تر مناظره ها اعلام خواهد شد.

به گزارش دیارمیرزا : عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان شاء الله با توجه به تعداد نهایی نامزدهای انتخابات، برنامه دقیق تر مناظره ها اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای جلوگیری از مسائلی که در انتخابات سال ۸۸ پیش آمد چه تدبیری در خصوص مناظره ها اندیشیده شده است؟ گفت: آیین نامه مربوط به چگونگی برگزاری مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی رسانه ملی آماده شده است و در کمیته تبلیغات وزارت کشور به تصویب می رسد و بر اساس آن عمل خواهد شد.

ضرغامی در پاسخ به این پرسش که انتقاداتی به صدا و سیما در خصوص بسته های خبری که درباره انتخابات پخش می کند وجود دارد که درباره همه کاندیداها عادلانه نیست، گفت: سیاست رسانه ملی به هیچ وجه، تخریب کسی نیست بلکه برنامه های رسانه ملی، مسئله تخریب کاندیداها را محکوم می کند.

وی با اشاره به اینکه ان شاء الله در فضای سالم و غیر تخریبی، تبلیغات انتخاباتی انجام می شود، افزود: سعی کرده ایم برای پرشور شدن انتخابات، اخباری را درباره افراد شاخصی که نام نویسی می کنند به صورت مختصر بیان کنیم و نظرات آنها را به اطلاع مردم برسانیم.

رییس سازمان صدا و سیما گفت: ان شاء الله برای هر نامزد برنامه جامعی تدوین و این برنامه با حضور نمایندگان نامزدها قرعه کشی می شود. جدول پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری عادلانه است اما در عین حال قرعه کشی و بر اساس آن عمل می شود.

Share