معاون استاندار گیلان: سبک زندگی امام (ره) برای مردم جذابیت ویژه‌ای دارد

به گزارش دیارمیرزا محمد اکبرزاده عصر امروز در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان با تبریک آغاز ماه رجب اظهار کرد: رجب آماده‌سازی برای ماه‌های شعبان و رمضان است. وی در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و افزود: عشق به امام (ره) عشق به تمام خوبی‌ها است و برنامه‌های مختلفی […]

به گزارش دیارمیرزا محمد اکبرزاده عصر امروز در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان با تبریک آغاز ماه رجب اظهار کرد: رجب آماده‌سازی برای ماه‌های شعبان و رمضان است.

وی در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و افزود: عشق به امام (ره) عشق به تمام خوبی‌ها است و برنامه‌های مختلفی در ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان تدوین شده است.

اکبرزاده برگزاری مراسم‌های مختلف در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) را متناسب با نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حساسیت موضوع باید به استحضار مردم رسانده شود.

معاون استاندار گیلان خواستار ترویج سبک زندگی سیاسی، اجتماعی و حوزوی امام (ره) در جامعه شد و تصریح کرد: زندگی امام (ره) برای مردم جذابیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه انتشار زندگینامه امام (ره) در جامعه آثار بسیاری دارد، یادآور شد: زندگی امام (ره) مخاطب همگانی داشته و ایشان در تمام موضوع‌ها رهنمود دارند.

اکبرزاده به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۲۴ خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخاب اصلح در کلام امام (ره) بیان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام (ره)، اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه به چشمه جوشان امام (ره) نیاز دارند.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) را از جمله برنامه‌ها در گیلان برشمرد و بیان کرد: همایش شعر “یاد یار” در تالش برگزار می‌شود.

اکبرزاده انتشار بروشورهای تبیین انتخابات برای استفاده جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌ها در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان اعلام کرد و گفت: مراسم ارتحال امام (ره) در ۱۴ خرداد ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

Share