مشایی:اگر ردصلاحیت شوم حق خود را از مسیرقانون پیگیری می‌کنم

به گزارش دیارمیرزا  اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز دوشنبه در دیدار با شماری از بانوان فرهیخته استان تهران و قم، در بخشی از سخنان خود، در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه اگر فردا رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد گفت: ما از مسیر قانون حقمان را پیگیری خواهیم کرد. مشاور […]

به گزارش دیارمیرزا  اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز دوشنبه در دیدار با شماری از بانوان فرهیخته استان تهران و قم، در بخشی از سخنان خود، در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه اگر فردا رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد گفت: ما از مسیر قانون حقمان را پیگیری خواهیم کرد.٣

مشاور رئیس جمهور افزود: ما برای خودمان یک صلاحیت کامل و کافی قائل هستیم ، که اگر اینگونه نبود ، اصلاً در انتخابات حضور پیدا نمی کردیم.

مهندس مشایی همچنین اظهار داشت: من روز ثبت نام ، قبل و بعد از آن هم گفتم، اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ کاری نیست، چراکه معتقد هستیم با شلوغ کردن مملکت، اتفاقی نخواهد افتاد.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد تاکید کرد: مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی‌تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری جنبش عدم تعهد

Share